Δυστυχώς ζουν ανάμεσα μας...

Αρθρογραφία 17 Μαρτίου 2015

Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν τα πιο απαισιόδοξα σενάρια. Ζούμε στον φασιστικό βόθρο όπου ένα άτομο στοχοποιείται, γιατί κάποιος φανταστικός μετρητής αντροσύνης βρήκε πως παρεκκλίνει από το μέσο όρο. Την μία είναι ο Βαγγέλης, την άλλη ο Άλεξ, την άλλη κάποιος άλλος.

Το byllying ή νταηλίκι (από το τουρκικό dayilik) το συναντάμε στην καθημερινή μας ζωή σχεδόν όλοι μας.

Το νταηλίκι μπορεί να προκύψει σε οποιοδήποτε περιβάλλον στο οποίο ανθρώπινα όντα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Αυτό περιλαμβάνει το σχολείο, το στρατό, την οικογένεια, το χώρο εργασίας, το σπίτι και τις γειτονιές,  την ουρά του super market ή της τράπεζας, το γήπεδο,  σε κάθε σκέψη και πράξη μας που δεν είναι αρεστή στην αγέλη.

Εχουμε γαλουχηθεί με πατριαρχικά σκατά και σε συνδυασμό με την αμορφωσιά και την επικράτηση των ανασφαλειών, παλεύουμε να αποδείξουμε ποιος είναι πιο άντρας τελικά, ποιός "κατουράει" όρθιος... 

Το άλλο πρόβλημα είναι πως όταν βρίσκεις ομοϊδεάτες σου επιβεβαιώνεις τον θλιβερό τρόπο σκέψης σου και σχηματίζεις αγέλες. Παραδίνεις την ικανότητα της λογικής σκέψης, έτσι είσαι ικανός να φτάσεις σε σημείο όπου η φρίκη δε βρίσκει λόγια να περιγραφεί. 

Έτσι λοιπόν το μόνο που μπορώ να ζητήσω είναι μια συγγνώμη για όσες φορές δεν προστάτεψα αυτόν που είχε στοχοποιήσει η εκάστοτε αγέλη, μια συγγνώμη σ? αυτόν που οι πολλοί μαζεύτηκαν και αποφάσισαν πως δεν τους κάνει, επειδή δεν είναι σαν κι αυτούς. Μια συγγνώμη σ? αυτόν που η τυφλωμένη, ξεδοντιάρα, σαπισμένη κοινωνία έκρινε πως πρέπει να υποφέρει γιατί διαφέρει από αυτό που εκείνη ορίζει ως κανονικό.

Να χαίρεστε τον φασισμό σας Αίλλυναις.

Σας διαβεβαιώ πως είναι αυθεντικός κι ότι έχει ποτίσει και το τελευταίο υγρό της ύπαρξής σας».

Προβλήθηκε 307 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.