Βραβεία BAFTA: Το πολιτικό θρίλερ ''Conclave'' καλύτερη ταινία - Έιντριεν Μπρόντι και Μάικι Μάντισον πρώτου ανδρικού και πρώτου γυναικείου ρόλου

Άρτος και Θεάματα 17 Φεβρουαρίου 2025

Η αμερικανο – βρετανική ταινία πολιτικού θρίλερ «Conclave» του Γερμανού σκηνοθέτη Έντβαρντ Μπέργκερ κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας στα βρετανικά βραβεία BAFTA – των προάγγελων των Όσκαρ – που δόθηκαν την Κυριακή (16.02.2025).

Στην τελετή που έγινε στο «Royal Festival Hall» του Λονδίνου στην 78η απονομή των Βραβείων της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, η ταινία «Conclave» είχε συνολικά 12 υποψηφιότητες BAFTA, έναντι 11 της ταινίας «Emilia Perez». Η δημιουργία του Γερμανού Έντβαρντ Μπέργκερ απέσπασε τελικά τέσσερα βραβεία:

Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερης Βρετανικής Ταινίας, Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου και Καλύτερου Μοντάζ.


Το βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου κέρδισε ο Έιντριεν Μπρόντι για το «Brutalist», όπου υποδύεται έναν Ούγγρο μετανάστη αρχιτέκτονα, επιζώντα του Ολοκαυτώματος, ο οποίος προσπαθεί να ξαναχτίσει τη ζωή του.

Το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου απέσπασε η Μάικι Μάντισον για το «Anora», υποσκελίζοντας τη φερόμενη ως φαβορί, Ντέμι Μουρ, για το «Substance».

Τέσσερα βραβεία BAFTA έλαβε η ταινία «The Brutalist».


Ο Αμερικανός σκηνοθέτης Μπρέιντι Κόρμπετ κέρδισε το βραβείο Σκηνοθεσίας για την ταινία, καθώς, επίσης, και εκείνα της Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής και Φωτογραφίας.

Το μιούζικαλ «Emilia Perez» του Γάλλου σκηνοθέτη Ζακ Οντιάρ απέσπασε δύο βραβεία BAFTA – ένα Καλύτερης μη αγγλόφωνης Ταινίας και ένα Β’ Γυναικείου Ρόλου.


Η ταινία προκάλεσε διαμάχη για παλιά αμφιλεγόμενα tweets της πρωταγωνίστριας, Κάρλα Σοφία Γκασκόν.

Η Ζόε Σαλντάνα κέρδισε το βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της ως δικηγόρου στο «Emilia Perez».

Τέλος, στην Κατηγορία Β’ Ανδρικού Ρόλου, ο Kieran Culkin κέρδισε το βραβείο για την ερμηνεία του στο «A Real Pain».

www.newsit.gr

Προβλήθηκε 457 φορές

Τεχνητή νοημοσύνη και σινεμά: Το τέλος του κινηματογράφου που ξέραμε - Σενάρια, ταινίες και ερμηνείες με... ΑΙ

Σε ποια φιλμ εφαρμόζεται ήδη, ποιες είναι οι αντιδράσεις και γιατί το θέμα της τεχνολογίας απασχολεί από τα Όσκαρ μέχρι το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης