Οι πρώτες του επαφές με την επικοινωνία και την πώληση έγιναν στη δεκαετία του '50 στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην οδό Ομήρου όπου ο πατέρας του, με καταγωγή από τον Ορχομενό, διατηρούσε ένα επιτυχημένο ραφτάδικο της εποχής.
Όπως θυμούνται παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς που έζησαν κοντά του, «Ο Γιώργος Ζαννιάς μπορούσε να χαράσσει στρατηγική, να σκεφτεί δημιουργικά, να γράψει τα κείμενα, να βρεί τα σλόγκαν, να σχεδιάσει την καμπάνια γραφιστικά και στο τέλος να έχει την πειθώ να πουλήσει την καμπάνια στον πελάτη. Όταν έμπαινε στον χώρο για να παρουσιάσει ήταν επιβλητικός, μιλούσε όσο χρειαζόταν, ήταν ουσιαστικός και πειστικός. Ηταν ένας διαφημιστής που τα είχε όλα. Για αυτό θα μείνει πάντα μοναδικός»
«Η αγάπη κάποιου για τη δουλειά του, όπου αυτή μετατρέπεται από δουλειά σε κέφι, διασκέδαση, έρωτα, τον βοηθά στην επαγγελματική του προαγωγή, είτε αυτός είναι διαφημιστής, τσαγκάρης ή γιατρός, γιατί εκτός από την άοκνη εργασία προσθέτει στο επαγγελματικό του έργο και τη διάσταση της ευσυνειδησίας και του επαγγελματικού ήθους», είχε πεί σε συνέντευξή του στο adbusiness.