Μετά από εξονυχιστικούς ελέγχους και διασταυρώσεις, η ΑΑΔΕ έχει ξεχωρίσει 29 γνωστούς influencers με χιλιάδες ακόλουθους στα social media, οι οποίοι διαφημίζουν σειρά από προϊόντα.
Οι 29 αυτές περιπτώσεις, ελέγχονται για το αν έχουν κόψει και υποβάλει παραστατικά γα τη διαφήμιση των προϊόντων και εάν τα έξοδα που εμφανίζουν είναι κατά πολύ περισσότερα από τα έσοδα που δηλώνουν.
Ελέγχονται ακόμη και για το αν έχουν συστήσει εταιρεία συναφή με τη συγκεκριμένη διαφημιστική δραστηριότητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έξι περιπτώσεις θα δυσκολευτούν πάρα πολύ να δικαιολογήσουν τα χαμηλά έσοδα που δηλώνουν.
Παράλληλα, μία πασίγνωστη ηθοποιός, influencer και παρουσιάστρια στη τηλεόραση, εμφανίζει μεγάλη απόκλιση εσόδων – εξόδων το προηγούμενο έτος κι έχει κληθεί ήδη να δώσει εξηγήσεις.