Όταν οι γκοτζαμάνηδες ξαναχτυπούν..

Αρθρογραφία 02 Νοεμβρίου 2013

Το παρακράτος ξαναχτυπά, και προσδοκά πολλαπλά οφέλη για το καθεστώς.

Πρώτο και οφθαλμοφανές όφελος ο καινούργιος αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης.

Θα πλημμυρίσουν πάλι τα κανάλια με μονοθεματικές ειδήσεις κι ''έκτακτα δελτία'', αποσιωπώντας τα αίσχη που θα συμβούν τις επόμενες μέρες με τις τάχα διαπραγματεύσεις με την τρόϊκα, και με την καινούργια προδοσία που εξυφαίνεται με νέα οικονομικά και άλλα μέτρα εναντίον του ελληνικού λαού!

Δεύτερο όφελος προσδοκούν από την αναμενόμενη σκληρή (ελπίζουν ανεξέλεγκτη) αντιπαράθεση μεταξύ των θερμοκέφαλων οπαδών του ακροδεξιού κόμματος με τα υπόλοιπα κόμματα.

Ελπίζει το παρακράτος ότι με πιθανά σοβαρά επεισόδια θα εκτεθεί στην κοινή γνώμη ο ακροδεξιός σχηματισμός ως επικίνδυνος (που έτσι κι αλλιώς είναι), κάμπτοντας έτσι την δημοσκοπική σταθερότητα που δείχνει.

Ελπίζει επίσης το καθοδηγούμενο παρακράτος ότι στην αντιπαράθεση που ελπίζουν να προκαλέσουν θα εμπλακεί κυρίως το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θα εκτεθεί ως ''αντίπαλο δέος'' του ενός άκρου και άρα θα αναγνωριστεί ως το άλλο ''άκρο'', επιβεβαιώνοντας έτσι τάχα την φασιστική πρωθυπουργική θεωρία των ''δύο άκρων''...

Ήδη ο αποπροσανατολισμός από τα κανάλια άρχισε:
Μιλάνε για επανεμφάνιση κάποιας ''τρομοκρατικής οργάνωσης''.
Άραγε τί απαγορεύει κάποια λεγόμενη ''τρομοκρατική οργάνωση'' να αποτελεί μέρος του παρακράτους;

Ας είμαστε σε επαγρύπνιση...
Κυρίως δεν πρέπει να πιστεύουμε και να εμπιστευόμαστε τις εκτιμήσεις και αναλύσεις των μνημονιακών καναλιών...
Το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τις κυβερνητικές ερμηνείες, ανακοινώσεις και λογής-λογής διαβεβαιώσεις...

Το παιχνίδι που παίζουν είναι σκληρό και άτιμο.
Ο λαός θα νικήσει μόνον αν είναι υποψιασμένος, ανήσυχος και σωστά πληροφορημένος...

 

Πηγή:  Ουδέν Σχόλιον

Προβλήθηκε 245 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.