Περί Παιδείας στην Ηλιούπολη!

Αρθρογραφία 07 Οκτωβρίου 2015

Οι εκλογές περάσανε , ο ανασχηματισμός της  κυβέρνησης έγινε και η ζωή μας προχωράει  σε νέους  δρόμους πιο δύσκολους, πιο άγνωστους.

 

Για εμάς  τους Έλληνες το πρόβλημά μας, η κατεστραμμένη οικονομία μας  αποτελεί άλυτο πρόβλημα.

 

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει , δεν μας περιμένει.  Οι φάλαγγες των προσφύγων ? μεταναστών- εξαθλιωμένων  μας υπενθυμίζουν  όσα συμβαίνουν γύρω μας και εμείς τα βλέπομε ως τα χειρότερα που αποφεύγομε. Για όσο  τα αποφεύγομε κλείνοντας τα μάτια!

 

Αυτά είναι τα μεγάλα. Την ίδια ώρα δίπλα μας υπάρχουν και τα καθημερινά μας προβλήματα.

 

Ο Δήμαρχος επαίρεται για τον πλεονασματικό του ισολογισμό. Πόσο όμορφο θα ήταν να καμαρώνει και για το διαφορετικό και υψηλό επίπεδο της παιδείας  στην Ηλιούπολη; 

 

Έξι ( 6 ) δημοτικές παρατάξεις  προσέρχονται στις συνεδριάσεις του  Δημοτικού Συμβουλίου της Ηλιούπολης για να συζητήσουν  την πληθώρα  θεμάτων της πόλης  στις πολύωρες και εξαντλητικές συνεδριάσεις. Ακολουθούν την «αντζέτα» που ορίζει η Δημοτική αρχή .

 

Δύο μήνες, πάνω κάτω , από την έναρξη της σχολικής χρονιάς το Δημοτικό Συμβούλιο δεν έχει χρόνο να συζητήσει και μέσα από τη συζήτηση να ενημερώσει τους Δημότες για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της Πόλης.

 

Ως Πολίτες, ακούμε που δεν ανοίξανε σχολεία στη περιφέρεια και ως Πολίτες- Δημότες  τρίβουμε τα χέρια μας που εδώ τουλάχιστον ανοίξανε! Για το Δημοτικό μας Συμβούλιο, το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας στα παιδιά είναι θέμα τριτεύον και βάλε.

 

Το θέμα  αφορά τη κεντρική κυβέρνηση. Εσείς δεν παρκάρετε τα παιδιά σας;  Τι άλλο θέλετε;  Πως αλλιώς να ερμηνευτεί η μη θεσμοποίηση  μιας  μονοθεματικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, στην αρχή της χρονιάς,  για την ποιοτική κατάσταση που ανοίγουν τα σχολεία της πόλης και μιας απολογιστικής συνεδρίασης, στο τέλος της χρονιάς, για  το επίπεδο λειτουργίας  του συστήματος παιδείας στη πόλη;        

 

Αναφέρομαι σε 6 παρατάξεις ενώ στο Δημοτικό Συμβούλιο συμμετέχουν οκτώ ( 8)  παρατάξεις.

 

Δεν περιμένω μια τέτοια σύγχρονη αντίληψη από την κυβερνώσα Δημοτική παράταξη «Πρώτα η Ηλιούπολη» , παλαιοκομματικό κατάλοιπο ενός  πελατειακού αθροίσματος  μικροπολιτικών συμφερόντων που συσπειρώνονται γύρω από τον κ. Βαλασόπουλο.  

    

Η     Τέταρτη «τη τάξει» Δημοτική Παράταξη της  «ΛαΪκής Συσπείρωσης»  σίγουρα έχει ολοκληρωμένες θέσεις για την παιδεία μόνο που για ιστορικούς λόγους  δεν ακούγεται από καμιά άλλη παράταξη και αυτό δείχνει να της αρέσει!

 

Ιδιαίτερο βάρος και ευθύνη, για τόσο σοβαρές παραλήψεις,  έχει η Δημοτική Παράταξη «Ηλίου-Πόλις Ανθρώπινη Πόλη»  και  ο κ. Κοκοτίνης προσωπικά. 

 

Εκατοντάδες παιδιά συμπολιτών μείνανε εκτός παιδικών σταθμών, δεκάδες κενά δασκάλων  και καθηγητών, υποτυπώδη ολοήμερα σχολεία PARKING. Ο σχολικός αθλητισμός περνάει στην επ αμοιβή ιδιωτική πρωτοβουλία με ιδιόμορφα  προσωπεία! 

 

Οι Δημοτικές και σχολικές εγκαταστάσεις εκχωρούνται σε όσους έχουν να πληρώσουν.

 

Αλήθεια,  πόσα έχει να συζητήσει ένα σοβαρό Δημοτικό Συμβούλιο;

 

Γιώργος Μπαλτάς

6.10. 2015    

Προβλήθηκε 1392 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.