Παρέμβαση στον ΟΑΣΘ για δωρεάν μετακινήσεις ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων

Αρθρογραφία 13 Φεβρουαρίου 2015

Νέα παρέμβαση έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ θα πραγματαποιήσει σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, το Δίκτυο Ανέργων και Επισφαλώς Εργαζομένων για τη διαγραφή προστίμων ανέργων και τη διεκδίκηση δωρεάν μετακινήσεων.

Σε ανακοίνωσή του το Δίκτυο σημειώνει: "Ένας χρόνος πέρασε από την πρώτη παρέμβασή μας στον ΟΑΣΘ όπου διεκδικήσαμε και πετύχαμε τις πρώτες διαγραφές προστίμων ανέργων. Από τότε ως σήμερα, με μηνιαίες παρεμβάσεις μας για διαγραφές προστίμων, με καμπάνιες ενημέρωσης ανέργων και επιβατικού κοινού, με πρωτοβουλίες για ευρύτερο συντονισμό φορέων ενάντια στις αυξήσεις του ΟΑΣΘ και στην φθίνουσα ποιότητα των μετακινήσεων της πόλης, με παραπάνω από 150 διαγεγραμμένα πρόστιμα ανέργων, δικαιωνόμαστε σήμερα από την ανακοίνωση του προέδρου του ΟΑΣΘ για δωρεάν μετακινήσεις ανέργων στην πόλη. Μια ακόμα νίκη του Δικτύου Ανέργων και Επισφαλώς Εργαζομένων, μια ακόμη απόδειξη ότι οι συλλογικοί αγώνες μπορούν να είναι νικηφόροι!

Εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης του ΟΑΣΘ για τις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης ρύθμισης, δηλώνουμε ότι δεν εφησυχάζουμε. Από τη μία, τα χρήματα της επιδότησης προέρχονται από πρόγραμμα του ΕΣΠΑ με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης. Από την άλλη, δεν γνωρίζουμε ακόμη αν το μέτρο αυτό θα αφορά όλους τους ανέργους ή συγκεκριμένες κατηγορίες ανέργων και ποιες θα είναι γενικά οι προϋποθέσεις συμμετοχής στη ρύθμιση. Ως Δίκτυο Ανέργων και Επισφαλώς Εργαζομένων δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά μέχρι όλοι οι άνεργοι να μπορούν να μετακινούνται δωρεάν χωρίς εξαιρέσεις και ελεύθερες μετακινήσεις με ημερομηνία λήξης. Σας καλούμε την Παρασκευή, 13 Φεβρουαρίου, ώρα 12:00 σε παρέμβαση για τη διαγραφή προστίμων ανέργων και τη διεκδίκηση δωρεάν μετακινήσεων έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ".

Πηγή: diktioanergwnthess.blogspot.gr

Προβλήθηκε 758 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.