Με υποχρεωτικές μετακινήσεις εργαζομένων στους Ο.Τ.Α. εκβιάζει τώρα η συγκυβέρνηση

Αρθρογραφία 13 Αυγούστου 2014

Η απροθυμία και ανυπακοή των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της εθελοντικής ενδοδημοτικής κινητικότητας που εμπνεύστηκε η υπόδουλη στην τρόικα κυβέρνηση προκειμένου να υλοποιήσει τον μνημονιακό στόχο των 2000 διαθεσιμοτήτων μέχρι το Σεπτέμβρη όπως έχει υποσχεθεί, σπρώχνει την κυβέρνηση σε νέα αυταρχικά και αντιδημοκρατικά μονοπάτια των υποχρεωτικών μετατάξεων ? μεταθέσεων.

Είναι ξεκάθαρο ότι η ενδοδημοτική κινητικότητα εξυπηρετεί αποκλειστικά το μνημονιακό μέτρο των χιλιάδων διαθεσιμοτήτων που έχει ζητήσει η τρόικα και εκτελεί η κυβέρνηση Σαμαρά ? Βενιζέλου. Δεν εξυπηρετεί ούτε τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, ούτε φυσικά και την αναβάθμιση της λειτουργίας των υπηρεσιών των Δήμων, θέτοντας μάλιστα και ως απαιτούμενο την διαπροσωπική συναλλαγή του εργαζόμενου με τον Δήμαρχο (του φορέα «προσέλευσης» και «υποδοχής»)

Μπορεί στην παρούσα φάση που η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για ένταξη στην εθελοντική κινητικότητα λήγει στις 29 Αυγούστου, οι υποχρεωτικές μετατάξεις ? μεταθέσεις να αποτελούν μέτρο εκβιασμού και τρομοκράτησης της κυβέρνησης προς τους εργαζόμενους, δεν αποκλείει όμως το γεγονός οι σημερινές εσκεμμένες από την κυβέρνηση διαρροές στο τύπο να αποτελέσουν και τη «λύση» για τις 2000 διαθεσιμότητες εργαζομένων που έχει υποσχεθεί η κυβέρνηση στην τρόικα.

Ο αγώνας διαρκείας του συνδικαλιστικού κινήματος και των εργαζομένων που ήδη έχει αναστείλει και ακυρώσει στην πράξη τους μνημονιακούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης τόσο στην νέα «αξιολόγηση» όσο και στον επανέλεγχο των συμβάσεων που μετατράπηκαν σε Αορίστου Χρόνου, θα ανατρέψει και τις αυταρχικές υποχρεωτικές μετακινήσεις εργαζομένων που επινοεί η συγκυβέρνηση προκειμένου να διαλύσει εργαζόμενους και υπηρεσίες.

Αύγουστος 2014 Α.Σ.Κ - Ο.Τ.Α / ΜΕΤΑ

Προβλήθηκε 674 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.