Η κρίση ως καθεστώς

Αρθρογραφία 02 Μαρτίου 2014

Η Πρωτοβουλία για την υπεράσπιση της Κοινωνίας και της Δημοκρατίας οργανώνει στρογγυλή τράπεζα με θέμα «Η κρίση ως καθεστώς». Συμμετέχουν: Δημήτρης Δαλάκογλου (Πανεπιστήμιο Sussex): Ποια δημοκρατία; ποια κοινωνία;. Meri? ?zg?nes (εμπειρογνώμονας Ε.Ε.): H κρίση ως καθεστώς στην Ελλάδα μέσα από την τουρκική εμπειρία. Martin Lafforgue (κοινωνιολόγος και διπλωμάτης): Οι κρίσεις της Αργεντινής: η θέση τους στον λόγο περί κρίσης στην Ελλάδα. Maya Stoyanova (Πανεπιστήμιο Αθηνών): Γίναμε όντως Βουλγαρία; Χρήστος Ηλιάδης (δρ Πολιτικών Επιστημών): Η κρίση ως «κατάσταση» και η κατάσταση της Κρίσης. Σχολιάζουν: Σάββας ΡομπόληςΔημήτρης Χριστόπουλος. Ακολουθεί συζήτηση με συντονιστή τον Αλέξη Οικονομίδη.

Την Τρίτη 4 Μαρτίου, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50) στις 18:30.

11 μύθοι και περισσότερες αλήθειες για τη μετανάστευση

Με αφετηρία το βιβλιαράκι «Η μετανάστευση στην Ελλάδα. Έντεκα μύθοι και περισσότερες αλήθειες», το Παράρτημα Ελλάδας του Ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ οργανώνει εκδήλωση την Πέμπτη 6 Μαρτίου στις 18:30. Οι συγγραφείς, Βασίλης Παπαστεργίου καιΕλένη Τάκου, θα συζητήσουν, για τις αλήθειες και τους μύθους της μετανάστευσης, με τον δημοσιογράφο Νίκο Ξυδάκη. Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό. Η εκδήλωση θα γίνει στοΙνστιτούτο Γκαίτε (Ομήρου 14-16, Αθήνα).

Η «Ουτοπία» αφιερωμένη στην εργατική τάξη

Πώς ζει, πώς αγωνίζεται, ποια ιδεολογικά ρεύματα και ποιες μορφές πολιτισμού αντιστοιχούν στη σημερινή κατάσταση της διεθνοποιημένης εργατικής τάξης.  Aυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θίγονται στο αφιέρωμα του περιοδικού «Ουτοπία» (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013, τχ. 105). Γράφουν: Ν. Παπαγεωργίου, Στ. Χριστοδουλάκης, Ι. Καζάκου, Σ. Ρομπόλης, Γ. Κεσίσογλου, Μ. Τζιαντζή, Τ. Μαστρογιαννόπουλος κ.ά.

από: Αυγή.

Προβλήθηκε 342 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.