Ο Διόνυσος, προβληματισμένος από την έλλειψη ποιητών ικανών να διδάξουν ήθος στους Αθηναίους, αποφασίζει να κατέβει στον Άδη, με στόχο να φέρει στη γη τον Ευριπίδη. Μαζί του θα πάρει τον δούλο του, τον Ξανθία. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θεός και δούλος θα αλλάξουν αρκετές φορές ρόλους για να αποφύγουν κακοτοπιές, που όλες οδηγούν σε κωμικές παρεξηγήσεις. Φτάνοντας στον προορισμό τους, οι ταξιδιώτες θα γίνουν μάρτυρες μιας σύγκρουσης ανάμεσα στον Ευριπίδη και τον Αισχύλο, που μάχονται για το θρόνο της τραγωδίας στον Άδη. Ο Διόνυσος, θεός του θεάτρου, ορίζεται ως κριτής. Η μάχη είναι αμφίρροπη. Η τελική απόφαση του Διόνυσου θα ξαφνιάσει, αφού, αν και ξεκίνησε το ταξίδι του με σκοπό να φέρει τον Ευριπίδη στη γη, φεύγει από τον Άδη παίρνοντας μαζί του τον Αισχύλο.
Οι «Βάτραχοι» παίχτηκαν στα Λήναια το 406 π.Χ. αποσπώντας το πρώτο βραβείο. Εκτός από την πρωτότυπη σύλληψη, τη φαντασία και την αναμφισβήτητη κωμική τους ποιότητα, αποτελούν και μια πρώτη «άτυπη» φιλολογική κριτική, εξαιτίας του ιδιότυπης αντιπαράθεσης που στήνει ο Αριστοφάνης μεταξύ των δύο τραγικών. Από το Εθνικό Θέατρο πρωτοπαρουσιάστηκαν το 1959, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Αλέξη Σολομού.
Το βραβείο στον Ματ Ντίλον έδωσε η Θέμις Μπαζάκα, την οποία ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης, χαρακτήρισε σπουδαία ηθοποιό και την πλέον κινηματογραφική Ελληνίδα ηθοποιό των ημερών μας.
Ο Ισαάκ Σούσης είχε υπογράψει πολλά από τα τραγούδια στον δίσκο «Παυσίλυπο» που κυκλοφόρησε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας το 1996. Είχε γράψει τους στίχους στα τραγούδια: «Ένας Τούρκος στο Παρίσι», «Νότος», «Παλιός Στρατιώτης», «Έλα ψυχούλα μου», «Τερατάκια τσέπης», «Έτσι κι αλλιώς», «Εφάπαξ» κ.α.
Ο Quincy Jones (Quincy Delight Jones Jr.), όπως ήταν το πλήρες όνομά του, ήταν Αμερικανός μουσικός παραγωγός, τραγουδοποιός, συνθέτης και διευθυντής ορχήστρας. Ο εκπρόσωπος Τύπου του Jones, Άρνολντ Ρόμπινσον, επιβεβαίωσε ότι πέθανε στο σπίτι του την Κυριακή, περιτριγυρισμένος από την οικογένειά του.