«Η 1η Μάη εκτός από ημέρα μνήμης και τιμής για τους πρωτοπόρους αγωνιστές της εργατικής τάξης, είναι και ημέρα αγώνα και απεργίας των εργαζομένων»
«Η 1η Μάη εκτός από ημέρα μνήμης και τιμής για τους πρωτοπόρους αγωνιστές της εργατικής τάξης, είναι και ημέρα αγώνα και απεργίας των εργαζομένων»
Πατέρας τεσσάρων παιδιών, ήταν ο 50χρονος οδηγός ο οποίος έχασε την ζωή του το πρωί της Τρίτης, έξω από τον χώρο φορτοεκφορτώσεως του Σκλαβενίτη.
Συνέβη σήμερα το μεσημέρι στην Αγία Μαρίνα...
Με αφορμή το τραγικό περιστατικό που συνέβη προ ημερών στον Πειραιά, με «πρωταγωνιστή» λεωφορείο του Ο.ΣΥ., οι οδηγοί αστικών λεωφορείων παραθέτουν στο blog που διατηρούν μια σειρά παρόμοιων γεγονότων και στοιχείων για την επικινδυνότητα ορισμένων οχημάτων.
Εξηγήσεις από την Ελληνική Κυβέρνηση και την Εταιρεία θα ζητήσει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Νίκος Χουντής: «Ο αγώνας για την ακύρωση αυτής της ληστρικής σύμβασης θα συνεχιστεί σε όλα τα επίπεδα»
Φρένο στο γλαύκωμα, που τυφλώνει κάθε χρόνο εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο, επιχειρεί να βάλει Έλληνας χειρουργός οφθαλμίατρος με την επινόηση μιας νέας χειρουργικής μεθόδου! Η νεα χειρουργική μέθοδος εφαρμόζεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια στην Ελλάδα και τα μέχρι σήμερα αποτέλεσμα δείχνουν ότι αλλάζουν τα δεδομένα στην αντιμετώπιση του γλαυκώματος. «Η νεα χειρουργική μέθοδος συνδυάζει την τεχνική της εν τω βάθει σκληρεκτομής με την χρήση μικροσκοπικής βαλβίδας EXPRESS (η οποία τοποθετείται κάτω από τον επιπεφυκότα και βοηθά στην απορροή του υδατοειδούς υγρού που είναι υπεύθυνο για την αυξημένη πίεση του οφθαλμού) με αποτέλεσμα να μπαίνει φρένο στην εξέλιξη της νόσου» τονίζει ο Έλληνας χειρουργός οφθαλμίατρος Καθηγητής Οφθαλμολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και επιστημονικός υπεύθυνος του Οφθαλμολογικού Κέντρου Γλαυκώματος & Laser Αθηνών κ.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο «μπλόκαρε» την υπογραφή της σύμβασης του ΤΑΙΠΕΔ με την Lamda Development για την επένδυση στο Ελληνικό. Δεν ενέκρινε τη σύμβαση, επικαλούμενο τυπικούς και τεχνικούς λόγους.
Απόφαση- σταθμός της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, βάζει δικαστικό φρένο σε νέες μειώσεις των εφάπαξ, όταν πρόκειται για Ταμεία που δεν έχουν καμία επιχορήγηση από τον Κρατικό Προϋπολογισμό ή από άλλους κοινωνικούς πόρους, παρά στηρίζονται μόνο στις εισφορές των εργαζομένων. Η απόφαση για το ταμείο αρωγής Λιμενικού Σώματος αποτελεί πιλότο για το Δημόσιο και άλλα 20 ταμεία.
Εγγραφείτε στο newsletter μας για να είσαστε πάντα ενημερωμένοι
Copyrights © 2024 - IlioupoliGiaOlous.gr