Tag: ΜΠΑΝΙΑ

Η Ελευθερία Αρβανιτάκη και ο Στράτος Στρατηγόπουλος γνωρίστηκαν το 1979 και συνεργάστηκαν για πέντε χρόνια.

Η αγάπη δεν πρέπει να πονάει. Είναι το μήνυμα της καμπάνιας που έχει σκοπό να αφυπνίσει τους παραλήπτες κακοποιητικών συμπεριφορών, να πουν ένα ηχηρό ΟΧΙ στη βία και να σπάσουν τα δεσμά μιας νοσηρής σχέσης

Οι δωρεάν κάρτες επιβίβασης θα δοθούν και για τις τέσσερις περιόδους από 27 Ιουνίου έως 1 Ιουλίου 2022 και ώρες 9:00 έως 14:00, στο φουαγιέ του θεάτρου του Δημαρχείου, είσοδος από οδό Κουντουριώτου.

Η 41χρονη Βίκυ δεν θα είναι μαζί μας στις 8 Μαρτίου, να διεκδικήσει με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, το αυτονόητο δικαίωμά της στη ζωή. Της την αφαίρεσε με ένα πυροβολισμό στην κοιλιά μπροστά στα μάτια των δύο κοριτσιών της ο πρώην σύντροφός της.

Το πρόγραμμα θα εκτελείται καθημερινά με τουριστικά λεωφορεία, εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών. - Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να δείχνουν καθημερινά την κάρτα συμμετοχής τους στον υπεύθυνο του λεωφορείου.

Περισσότεροι από 8.000 μαθητές / μαθήτριες και πάνω από 400 σχολεία σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν φέτος στην Πανελλαδική Καμπάνια #milatora2021 που πραγματοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Η Μαρία Κορινθίου μίλησε στο ΟΡΕΝ για την καμπάνια που δημιούργησε με τον Γιάννη Αϊβάζη για να αναδείξουν την οδύνη στο χώρο του θεάτρου και στους ανθρώπους του που υποφέρει από τις συνέπειες της πανδημίας.

Καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας από τον covid-19 ξεκινάει από τον επόμενο μήνα η κυβέρνηση ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Ο Δήμος Αλίμου, θέλοντας να δώσει μια ανάσα δροσιάς στους δημότες που παραμένουν στην πόλη το καλοκαίρι, ξεκινάει και εφέτος τα ημερήσια δρομολόγια του Δημοτικού λεωφορείου με προορισμό την παραλία του Δήμου μας.

Με τίτλο: «Ας μην αφήσουμε έναν ιό να σκοτώσει τον Τύπο. Μέτρα στήριξης για όλους χωρίς εξαιρέσεις», ξεκίνησε η καμπάνια της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), σε μια προσπάθεια να αναδείξει το γεγονός ότι ο Τύπος είναι ενιαίος και δεν χωρούν εξαιρέσεις και αποκλεισμοί.

Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι βουτιές στην θάλασσα δεν είναι απαραίτητο στην Αττική να έχουν ως προϋπόθεση γεμάτο πορτοφόλι για μια οικογένεια αλλά και τους νέους και τις νέες με χαμηλό εισόδημα.

Ο Δήμος Γαλατσίου, γνωστός για τις περιβαλλοντικές του δράσεις, με αυτή την πρωτότυπη και ευφάνταστη καμπάνια, ρίχνει μια γροθιά στο στομάχι όλων, σχετικά με την ευθύνη που έχει ο καθένας προσωπικά στην ρύπανση του περιβάλλοντος