Στο στόχαστρο έχουν μπει celebrities, μοντέλα, influencers, αλλά και καλλιτέχνες, ηθοποιοί (κυρίως γυναίκες), τραγουδιστές και άνθρωποι της σόουμπιζ που κάνουν business στο Διαδίκτυο και... επάγγελμα την γκρίζα διαφήμιση.
Την ώρα που τα ναυάγια στο Αιγαίο και η ανάσυρση νεκρών προσφύγων και των παιδιών τους είναι καθημερινότητα που καταγράφεται μηχανικά πια από δημοσιογράφους, παρατηρητές και διεθνείς οργανισμούς, η ελίτ της Ευρώπης ανησυχεί στα φωταγωγημένα πάνελ και στις υπερπολυτελείς σουίτες του Νταβός.
Το καυτό θέμα στους διαδρόμους του Νταβός φέτος είναι το προσφυγικό, αλλά όχι για τους λόγους που θα φανταζόταν κάποιος που διαθέτει στοιχειώδη λογική και κάποια ψήγματα ανθρωπισμού: κινδυνεύει η Ζώνη Σένγκεν με την εφαρμογή ελέγχων στα σύνορα γεγονός που θα κόστιζε έως και 3 δις ευρώ, κυρίως από απώλειες των επιχειρήσεων, όπως δήλωσε ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, την περασμένη Τετάρτη, επιδιώκοντας να ενισχύσει το επιχείρημα ότι οι παρορμητικές κινήσεις για τον περιορισμό της προσφυγικής και μεταναστευτικής ροής, θα πλήξουν την οικονομία.