Περισσότεροι από 8.000 μαθητές / μαθήτριες και πάνω από 400 σχολεία σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν φέτος στην Πανελλαδική Καμπάνια #milatora2021
που πραγματοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Επιθυμία της ομάδας αποτελεί πρωταρχικά να εισακουστεί το λιμπρέτο της όπερας, αλλά και να παρουσιαστούν οι σκηνές μέσα από ένα αισθητικό και εικαστικό αποτέλεσμα που βασίζεται στην σωματικότητα των ερμηνευτών, τονίζοντας την τραγικότητα της ιστορίας.
Επειδή συχνά τα χαμένα κατοικίδια είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν, δύο Ελληνες φιλόζωοι δίνουν την λύση δημιουργώντας έναν διαδραστικό χάρτη για την αποτελεσματικότερη εύρεση τους.
Πρόκειται για την ιστοσελίδα .
Μπαίνοντας κανείς σε ορισμένα από τα βαγόνια του αγγλικού μετρό αντικρίζει μία διαφήμιση, η οποία προκαλεί έκπληξη και ανάμεικτα συναισθήματα. Ιδίως αν αυτός που τη διαβάζει είναι Έλληνας.