Tag: αστυνομία

Μετά την κρίση των Ταξιάρχων συνεχίστηκαν οι κρίσεις των Αστυνομικών Διευθυντών της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος, υπό την Προεδρία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστρατήγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου και τη συμμετοχή των Αντιστρατήγων του Σώματος Μιχαήλ Καραμαλάκη και Ζαχαρούλας Τσιριγώτη.­

Με απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου, έγιναν οι τοποθετήσεις των Υποστρατήγων της Ελληνικής Αστυνομίας, ως ακολούθως:

Μετά την κρίση των Υποστρατήγων συνεχίστηκαν οι κρίσεις των Ταξιάρχων της Ελληνικής Αστυνομίας από το Ανώτατο Συμβούλιο του Σώματος, υπό την Προεδρία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστρατήγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου και τη συμμετοχή των Αντιστρατήγων του Σώματος Μιχαήλ Καραμαλάκη και Ζαχαρούλας Τσιριγώτη.

Υπό την Προεδρία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστρατήγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου και τη συμμετοχή των Αντιστρατήγων του Σώματος Μιχαήλ Καραμαλάκη και Ζαχαρούλας Τσιριγώτη, συνεδρίασε το Ανώτατο Συμβούλιο Κρίσεων και έκρινε τους (22) Υποστρατήγους της Ελληνικής Αστυνομίας

Την εβδομάδα 28 Ιανουαρίου έως 3 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε 21.044 οχήματα, “δίνοντας προτεραιότητα” στις παραβάσεις για την υπερβολική ταχύτητα και την οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος

Συνελήφθησαν, την 1-2-2019 το μεσημέρι στο Π. Φάληρο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, τρία (3) άτομα, ένας 28χρονος αλλοδαπός, ένας 53χρονος ημεδαπός και μία 49χρονη αλλοδαπή, για κατοχή και διακίνηση κοκαΐνης.

Βραδινές ώρες της 26-1-2019, μετά τη λήξη ποδοσφαιρικού αγώνα για το Πρωτάθλημα της Super League , που διεξήχθη στο Δημοτικό Στάδιο της Νέας Σμύρνης, ομάδα ατόμων επιτέθηκε εξωτερικά του Γηπέδου, σε αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που εκτελούσαν διατεταγμένη υπηρεσία, με ρίψη φωτοβολίδας χειρός και πετρών, ενώ με τα χέρια και τα πόδια τους κατάφεραν χτυπήματα σε αυτούς.

Την εβδομάδα 14 - 20 Ιανουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε 2.261 οχήματα, “δίνοντας προτεραιότητα” στις ράμπες διάβασης και στη στάθμευση σε θέσεις ατόμων με αναπηρία

Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών, ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.