Tag: Σχολεία

Οι καθηγητές ξεκινούν από την Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες, ενώ σήμερα ψηφίζεται στη Βουλή το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο. Η απεργία των καθηγητών είναι η καλύτερη ευκαιρία για να μάθουμε τι πραγματικά επιθυμεί η ελληνική κοινωνία.

Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη   Ξεκίνησα να διαβάζω τη συνέντευξη του υπουργού παιδείας κυρίου Αρβανιτόπουλου που παραχώρησε στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής στις 8/9/2013 χωρίς καμία πρόθεση προκατάληψης έχοντας κατά νου ότι ο κύριος υπουργός μιλάει «από καρδιάς».

  Αγαπητοί Γονείς , Όταν πέρυσι τέτοια εποχή μιλούσαμε για την «πιο δύσκολη χρονική χρονιά μετά τον πόλεμο», πραγματικά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ?.Η Ένωση Γονέων της πόλης μας, χαιρετίζει την έναρξη άλλης μίας σχολικής χρονιάς, με αποδεκατισμένους εκπαιδευτικούς, σχολειά που εξαφανίστηκαν μέσα σε μια νύχτα και με αναπτυξιακή καινοτομία, ένα μέτρο που θα ελαφρύνει τον δυσβάσταχτο πόνο της μέσης οικογένειας, καθώς επιτέλους καταπολεμούν την Ανθρωπιστική Κρίση, με την εμφάνιση ??.

Παραθέτουμε πιο κάτω τα αποτελέσματα των συνελεύσεων των ΕΛΜΕ όλης της χώρας που θα καθορίσουν τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών από τις 16 Σεπτεμβρίου. Ψήφισαν 5νθήμερες επαναλαμβανόμενες: Σε όσες ΕΛΜΕ δεν υπάρχουν ψήφοι, έχει ψηφισθεί η πρόταση για 5νθήμερες επαναλαμβανόμενες αλλά δεν έχουν έρθει ακόμη στην alfavita.

Πολύ σοβαρές πηγές μας πληροφορούν πως ο Ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαΐας Κύριος Νίκος Νικολόπουλος ετοιμάζεται για Υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής. Ο κύριος Νικολοπουλος συνομιλεί με στελέχη Αυτοδιοικητικά και όχι μόνο σε όλη την περιφέρεια Αττικής.

 του Αθανάσιου Βέρδη Λέκτορα Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης ΕΚΠΑ   Στο νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Γυμνασίου, το οποίο εστάλη ηλεκτρονικά και χωρίς υπογραφή στις Διευθύνσεις ΔΕ της χώρας, το μάθημα της μουσικής δεν υπάρχει ως αυτόνομο διδακτικό αντικείμενο στη Β΄ και στη Γ΄ τάξη, αλλά χάνεται μέσα σε ένα πλήθος διδακτικών αντικειμένων υπό τον γενικό τίτλο «Βιωματικές Δράσεις ? Συνθετικές Δημιουργικές ? Project». Σε αυτό το πλήθος των «ορφανών» μαθημάτων μπορεί να βρει κανείς αντικείμενα δικαιωμένα και διεπιστημονικά όπως είναι η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, η Τοπική Ιστορία αλλά και κάποια αντικείμενα παιδαγωγικώς αστήρικτα όπως είναι για παράδειγμα η «Σχολική και Κοινωνική Ζωή».

Χωρίς σχολείο αφήνει η κυβέρνηση τους νέους και τις νέες που αναγκάζονται να βγουν από νωρίς στο μεροκάματο, καταργώντας τα νυχτερινά λύκεια και επιβάλλοντας ηλικιακούς περιορισμούς για την εγγραφή στα εσπερινά τεχνικά σχολεία και σχολές. Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Ριζοσπάστης, στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν προβλέπεται η ύπαρξη και η λειτουργία νυχτερινών Γενικών Λυκείων.

«Πόδι» στα σχολεία ( με ότι αυτό συνεπάγεται για τους  μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς που δεν έχουν την ίδια πολιτική ιδέα με εκείνους) θέλουν να πατήσουν τα μέλη της Χρυσής Αυγής λέγοντας  ότι πλέον θα είναι οι ?φύλακές τους! Οι χρυσαυγίτες σπεύδουν ουσιαστικά σε βοήθεια της κυβέρνησης προκειμένου να υλοποιήσει την απόφασή της για απόλυση των σχολικών φυλάκων. Ενημερώνουν ότι προτίθενται να κάνουν αυτοί πλέον και «εθελοντικά» τη δουλειά σχολικών φυλάκων και τροχονόμων, την ώρα που καταδικάζονται χιλιάδες εργαζόμενοι στην ανεργία.

Αναρτούνται ήδη σε όλα τα σχολεία της χώρας οι βαθμοί των υποψηφίων που εξετάστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των Γενικών και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ-Β'). Οπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων και ΕΠΑΛ-Β' θα μπορούν, μετά τις 13:00 το μεσημέρι, να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα results.