Tag: Παπαδόπουλος

Υπάρχει μια λαϊκή ρήση που έρχεται από τα χρόνια του Αριστοφάνη και περιγράφει ακριβώς την αγάπη της κυβέρνησης να κατηγορεί λυσσαλέα τα ΜΜΕ για τις δικές της παγαποντιές και αστοχίες.

Υπάρχει ένα νούμερο που αποτελεί εφιάλτη για την κυβέρνηση. Κυρίως αν έχει σκοπό να παραμείνει στην εξουσία μέχρι το 2022 που έχει υπογράψει τα χτεσινά πρώτα (!) μέτρα κατά των πολιτών.

Τέσσερα χρόνια έρευνας, μελέτης και δουλειάς… διακόσιοι άνθρωποι… δύο διαφορετικές πόλεις (Γιαννιτσά και Θεσσαλονίκη) και πολύ αγάπη για την ελληνική ιστορία χρειάστηκαν για να γυριστεί η νέα ταινία...

Σε ηλικία 67 ετών έφυγε από την ζωή το περασμένο Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου ο ηθοποιός Αντώνης Παπαδόπουλος γνωστός στο κινηματογραφόφιλο κοινό από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους του στις ταινίες του Κώστα Ζάπα «Μικρές ελευθερίες» (2008) και «Η ανταρσία της Κόκκινης Μαρίας» (2011).

Τρείς ξεχωριστές παρουσίες στο χώρο της λογοτεχνίας Θεοχάρης Παπαδόπουλος - ποιητής, Αννα Νικολαιδη - Δημοσιογράφος συγγραφέας , Ευα Πετροπούλου Λιανού συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας σε μια ποιητική βραδιά στο βιβλιοπωλείο Booktalks, βιβλιοπωλείο Booktalks

Σύμφωνα με το υπουργείο, λοιπόν, και με πρόσφατο νόμο, η μισθολογική κατάταξη των ειδικών συμβούλων, ειδικών συνεργατών και επιστημονικών συνεργατών των αιρετών των Δήμων, των Συνδέσμων Δήμων (!) και των Περιφερειών της χώρας γίνεται με βάση τη θέση, που κατέχουν και όχι με βάση τα τυπικά προσόντα

Το θέμα της ημέρας προφανώς είναι οι ξεκαρδιστικές/σιχαμερές δηλώσεις του Ιάσωνα Σχινά-Παπαδόπουλου, γραμματέας της μνημονιακής πλέον Νεολαίας Σύριζα, ο οποίος για να μας δικαιολογήσει το πως βρέθηκαν η μάνα του, ο αδερφός του και η κολλητή του να προσλαμβάνονται για να δουλέψουν για το κράτος μας λέει διάφορα, όπως το πόσα χρόνια τρέχει σε κινητοποιήσεις, το τι λαϊκή ηρωίδα είναι η μάνα του και πόσο κουράστηκε ο αδερφός του στην κατάληψη της ΑΣΟΕΕ το 2008 (αλήθεια).   Το ξεκαρδιστικό/σιχαμερό στοιχείο αυτών των δηλώσεων, είναι πως ο Σχινάς-Παπαδόπουλος (έχω μια έμφυτη αντιπάθεια για τους ανθρώπους με δύο επώνυμα, το παραδέχομαι) επικαλείται το οικογενειακό του παρελθόν και το τι έκανε η γιαγιά του και διάφοροι συγγενείς στην Εθνική Αντίσταση, προκειμένου να δημιουργήσει μια αίσθηση δικαίωσης για το ΣΥΡΙΖΑικό αυτορουσφέτωμα.

Με αφορμή δημοσίευμα της Λαϊκής Συσπείρωσης Ηλιούπολης στον ηλεκτρονικό τύπο της πόλης μας την 7/10/15 και προς αποκατάσταση της αλήθειας θέλω να παραθέσω τα παρακάτω: Η Λαϊκή Συσπείρωση υποστηρίζει ότι «η δημοτική αρχή απορρίπτει ξεδιάντροπα και από χέρι τα παιδιά από άνεργες μανάδες». Εντυπωσιακός λαϊκισμός!   Γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι βρεφονηπιακοί σε όλη την Ελλάδα λειτουργούν βάση του Πρότυπου Κανονισμού Λειτουργίας (ΦΕΚ 497Β/2002).

Περιδιαβαίνοντας τις αποφάσεις στην Διαύγεια έπεσα σε μία απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης για τον σταθμό MAD.   Τα μέλη λοιπόν συγκεντρώθηκαν μετά από καταγγελία ιδιώτη για να κρίνουν και να τιμωρήσουν τον σταθμό για την εκπομπή "MAD video music Awards", εκπομπή που παρουσίασε μουσικά βραβεία.

Περιδιαβαίνω στην γειτονιά μου, Αγία Μαρίνα, βλέπω πρόσωπα που πριν 6 μήνες μου έλεγαν ότι δεν έπρεπε να κατέβω υποψήφιος με αυτούς που υποστηρίζουν τον άθεο, αυτόν που αν έπαιρνε τον Δήμο θα τον έκανε Βόρεια Κορέα, κλπ, κλπ..

Την αποχώρησή του από την Κεντρική Επιτροπή της ΔΗΜΑΡ ανακοίνωσε ο Ανδρέας Παπαδόπουλος, λίγο μετά την παραίτηση της Κατερίνας Μάρκου από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος και την απομάκρυνση του Γρηγόρη Ψαριανού από τον Φώτη Κουβέλη.

Με την επιστολή αυτή θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους  του site  "Ηλιούπολη για όλους" σχετικά με την "κόντρα" που προέκυψε με τον κ. Σιμόπουλο (υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο με την ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ στην Ηλιούπολη).

Η Αντιγόνη Κατσούρη είναι μία μοναδική περίπτωση. Αξιόλογη ερμηνεύτρια, συνθέτης, πιανίστα, με πολλά πτυχία και διακρίσεις στην μουσική, έχοντας καταφέρει να συνδυάσει το σπάνιο ταλέντο της στην μουσική με την ιδιότητά της ως δικηγόρος και εν ενεργεία συμβολαιογράφος, είναι σήμερα από τα ανερχόμενα ονόματα στον χώρο της έντεχνης ελληνικής μουσικής σκηνής.

Η σχέση των ανθρώπων με τα σκουπίδια ήταν πάντα εχθρική παρότι τα σκουπίδια ήταν «παιδιά» των ανθρώπων. Η πρακτική ήταν να βρίσκονται μεταξύ τους όσο πιο μακριά γίνεται.