Tag: ΟΛΜΕ

Καταγγέλλουμε τα πρωτοφανή επεισόδια που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες αστυνομικές επιθέσεις σε κάθε σημείο όπου υπήρχαν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ενάντια στις διαθεσιμότητες -  απολύσεις , ενάντια στην πολιτική Κυβέρνησης -  ΕΕ ? ΔΝΤ. Η κυβέρνηση τρομαγμένη από την ογκούμενη αντίδραση των εργαζομένων που παλεύουν για να μην απολυθεί κανείς εργαζόμενος, για μόνιμη και σταθερή εργασία, εξαπόλυσε τις δυνάμεις καταστολής για να μας  τρομοκρατήσει.

Ο "Οδυσσέας", το παλιότερο και μεγαλύτερο εθελοντικό σχολείο διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες, πρόσφυγες και παλιννοστούντες, αναπόσπαστο και ενεργό κομμάτι του εκπαιδευτικού και αντιρατσιστικού κινήματος την τελευταία δεκαπενταετία, βρίσκεται αντιμέτωπος με το μακρύ χέρι του κράτους, ενός κράτους που βλέπει όλο και πιο εχθρικά κάθε προσπάθεια έμπρακτης αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης. Πριν αναφερθούμε όμως στην ίδια την επίθεση που δέχεται ο «Οδυσσέας», δυο λόγια για αυτόν, για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στο πρόσωπό του στοχοποιείται η αλληλεγγύη.

Πως είναι δυνατόν «αυτό το Υπουργείο Παιδείας, που νοιάζεται μην χαθεί ακόμη και μια ώρα μάθημα, όταν πρόκειται για απεργία καθηγητών ή για κινητοποίηση μαθητών, να δέχεται να αφιερωθεί μια ολόκληρη εβδομάδα στο ?..

Πλησιάζει η "ώρα μηδέν" για τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και πριν τη λήξη του διαστήματος, η ΟΛΜΕ δραστηριοποιείται ώστε να μην χάσουν την εργασία τους. Ήδη χθες Παρασκευή, είχε συνάντηση αντιπροσωπείας του ΔΣ της ΟΛΜΕ και μελών της συντονιστικής επιτροπής εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ.

"Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συνεδρίασε σήμερα εκτάκτως για να συζητηθούν οι εξελίξεις στο ζήτημα της διαθεσιμότητας μετά και την τελευταία προκήρυξη για τις μετατάξεις ορισμένου αριθμού εκπαιδευτικών. Στη συνεδρίαση παραβρέθηκαν και συνάδελφοι από το συντονιστικό των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.

ΘΕΜΑ: Υπόμνημα σχετικά με το σχέδιο νόμου ?Οργάνωση και λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελμάτων Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις? και ειδικά άρθρο 39, ?θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης?. Πάγια θέση της ΟΛΜΕ είναι ότι οποιαδήποτε πολιτική για την ΕΑΕ προϋποθέτει μια πολυδιάστατη και επιστημονικά τεκμηριωμένη κατανόηση του όλου προβλήματος των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επιστολή στον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς και τους ευρωβουλευτές απέστειλαν οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ για την κατάσταση σε γυμνάσια και λύκεια. Για μεγάλες ελλείψεις στα γυμνάσια και λύκεια της χώρας και 1.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Το Υπ. Παιδείας, μετά την ψήφιση του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση, αξιοποιώντας και τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, προχωρά στην υλοποίηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων.

 Αθήνα, 18/11/13   Μια εικόνα χίλιες λέξεις Στα «ψιλά» των εφημερίδων πέρασαν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας του ΟΟΣΑ σχετικά με το μέγεθος του ελληνικού δημοσίου. Σύμφωνα με αυτά, μόλις το 7,9% του εργατικού δυναμικού της Ελλάδας απασχολείται στο στενό δημόσιο τομέα, έναντι του Μ.

Συλλαλητήριο στα Προπύλαια αλλά και ολονυχτία και αποκλεισμό του υπουργείου Παιδείας προγραμματίζει για την Πέμπτη 14 και την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, κατά..

Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ έχουν εξαγγείλει τη συμμετοχή τους στη γενική απεργία που έχουν κηρύξει ΑΔΕΔΥ ? ΓΣΕΕΠανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο διοργανώνουν σήμερα στις 18:00 στα Προπύλαια και στο άγαλμα του Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ. Ανάλογες συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί και σε άλλες πόλεις.

Μαθητές και μαθήτριες, συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, αγαπητοί γονείς,Στις 28 του Οκτώβρη ο λαός μας τιμά μια μεγάλη επέτειο. Σαν σήμερα, πριν από 74 χρόνια, η πατρίδα μας δέχτηκε μια ιταμή πρόκληση.

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ? Μείωση των δημοσίων δαπανών για την παιδεία κατά 33% (2009 ? 2013) και κατά 47%  μέχρι το 2006. Ο προϋπολογισμός για την παιδεία είναι 2,51% του ΑΕΠ το 2013 και θα φτάσει στο 2,15% το 2016.

Πρώτα παριστάνουν ότι δεν το βλέπουν, ίσως με την ελπίδα ότι θα είναι παροδικό και εν τέλει η πραγματικότητα θα επιβεβαιώσει τις προσδοκίες τους. Επειτα, όσο το απευκταίο αρχίζει να μοιάζει σίγουρο, οι αντιδράσεις διαφοροποιούνται ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία: οι ψυχραιμότεροι ψάχνουν ανώδυνους τρόπους για να το σερβίρουν, ενώ οι θερμοκέφαλοι.