Πεθαίνοντας για μια αγιαστούρα... (Γιώργος Τζεδάκις)

Αρθρογραφία 09 Ιανουαρίου 2021

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΕΔΑΚΙ

  • Χιλιάδες οικογένειες πενθούν, εκατοντάδες συνάνθρωποί μας δίνουν μάχη για να ζήσουν στις εντατικές και οι παπάδες νοιάζονται για την αγιαστούρα τους!
  • Κι από κοντά αδαείς πιστοί που έπαιξαν κορώνα γράμματα τη ζωή τους για να πάρουν αγιασμό από βρύσες της… ΕΥΔΑΠ.
  • Η στάση της Εκκλησίας απέναντι στην πανδημία είναι εγκληματική και η πολιτεία όφειλε να έχει παρέμβει για να σώσει ζωές Ελλήνων πολιτών.
  • Οι εκατόμβες νεκρών που ακολούθησαν την εορτή του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη δείχνουν και το ζοφερό αύριο από τον εορτασμό των Φώτων.
  • Κι όμως, η κυβέρνηση κάνει πως δεν βλέπει την τραγωδία που έρχεται.
  • Κι ας δηλώνουν βέβαιοι όλοι οι επιδημιολόγοι για το τρίτο και φονικότερο κύμα της πανδημίας.
  • Αλλά εδώ, έγινε ο κακός χαμός στις εκκλησίες, την ημέρα των Φώτων  κι ο Άδωνις είπε ότι «όλα πήγαν πολύ καλά».
  • Κι όταν σε λίγες μέρες, σύμφωνα με τους ειδικούς, θ’ αρχίζουν να ξαναγεμίζουν τα νοσοκομεία, τι θα βρει να μας πει;
  • Ότι ήθελαν να «σεβαστούν την ορθοδοξία»;
  • Και τη δική μας ζωή ποιος θα τη σεβαστεί;
  • Και για να έχουμε καλό ρώτημα, ποιος ο λόγος για σεβασμό της ορθοδοξίας όταν η Εκκλησία δεν σέβεται τη ζωή των πιστών της και θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία;
  • Επιτέλους, ας συνειδητοποιήσει η κυβέρνηση ότι δεν κυβερνά για να σέβεται τη θρησκεία, αλλά για να προστατεύει τις ζωές και τις περιουσίες των Ελλήνων.
  • Και να τους προσφέρει ένα καλύτερο αύριο.
  • Όχι να τους το στερεί!
  • Από τη στιγμή, λοιπόν, που η Εκκλησία υπονομεύει τη λειτουργία του κράτους και απειλεί τη ζωή των πολιτών, τότε δεν την αντιμετωπίζεις με σεβασμό.

Την αντιμετωπίζεις ως εχθρό του κράτους και του λαού…

πηγή

Προβλήθηκε 737 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.