ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ''ΕΓΚΩΜΙΟΝ'' - του Νίκου Ι. Καραβέλου

Αρθρογραφία 25 Οκτωβρίου 2020

Νίκος Ι. Καραβέλος

Θα αναφερθούμε σε δύο περιστατικά, που συναινούν πως η λογοκρισία δεν είναι μόνο "προνόμιον"των χουντικών σχηματισμών και των απολυταρχικών και φασιστικών καθεστώτων ,αλλά θάλλει και ευδοκιμεί και στο λεγόμενα δημοκρατικά "κρατητήρια". Η διαφορά είναι πως στα πρώτα είναι πιο ωμή, ενώ στα δεύτερα κομψότερη, πλην ομοίως απεχθής και, ίσως, πιο επικίνδυνη.

Το πρώτο: Όπως γράψαμε σε προηγούμενο σημείωμα, καθηγήτρια διδάσκουσα κοινωνιολογία σε μαθητές της Γ Λυκείου, μετέφερε ως θλιβερός ξενιστής στους εφήβους, την πανούκλα της παραπληροφόρησης κάποιου αγράμματου, μασκοφόρου,κακομοίρη που, παριστάνοντας τον υπουργό μιας κυβέρνησης, απειλεί και καθηλώνει τους πολίτες, πλαισιωμένος από θλιβερούς "επιστήμονες", των οποίων το μόνο προσόν είναι η σκυφτή υποταγή. Η κυρία αυτή εμποδίζει τα παιδιά να πληροφορηθούν οτιδήποτε αντίκειται στην προπαγάνδα των κορωνολατρών.

Το δεύτερο: Δύο φορές ανήρτησα την διαδικτυακή ομιλία Γερμανού συναδέλφου δικηγόρου, που ανέλυε το ιστορικό αγωγής για τις αξιόποινες , υπαίτιες και παράνομες πράξεις σε βάρος πολιτών, για το "σκάνδαλο του κορωνοϊού".

Ισάριθμες φορές την "καθαίρεσε" από τον "τοίχο" μου, κάποια μικροομάδα "ελληνικών" βατράχων (έτσι κρωάζει ο τίτλος τους) που έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα (από ποιόν άραγε,;), να παρεμβαίνουν στις αναρτήσεις μας, όπως οι τελευταίοι τραμπούκοι.και να τις χαλάνε..Να τις μαυρίζουν,καθώς τα μούτρα τους, λέγοντας αόριστα πως περιέχουν ψεύδη!

Τα δύο αυτά περιστατικά, είναι κλασσική λογοκρισία. Ωμή, βλακώδης και ασυγχώρητη. Κυρίως εκείνη της καθηγήτριας, που ενεργεί χειρότερα κι από κάποιους χουντοκαθηγητές που θυμόμαστε στα μαθητικά μας χρόνια.

Οι άλλοι, οι "χουντοβάτραχοι" του διαδικτύου, έχουν επικεφαλής δύο στρατιωτικούς, ο ένας μάλιστα διετέλεσε ναρκαλιευτής! Αυτοί οι δύο μαζί με τον εσμό των τιποτακολούθων τους, τολμούν να κρίνουν επιστήμονες, νομπελίστες κτλ.και να τους απορρίπτουν!

Να θυμίσουμε μόνο πως λογοκρισία είναι ο έλεγχος από την εξουσία στις εκφάνσεις του λόγου κτλ, με στόχο την παρεμπόδιση της επαφής των ιδεών, για να επιβληθεί ,ως μόνη, η "αλήθεια" της εξουσίας. Κι ακόμη πως η λογοκρισία αποκρούεται από το άρθρο 19 τς Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του ΟΗΕ (1948) και του θεμελιώδους Νόμου της Βόννης (1949).

Αυτά στα χαρτιά. Στην πράξη, "την λογοκρισία πολλοί ηγάπησαν", και συνεχίζουν να την αγαπούν.

Μάλιστα δε, επιτρέψτε μας με όλον τον σεβασμό να παρατηρήσουμε, πως δύο πράγματα τυγχάνουν σταθερά και αναλλοίωτα στο διάβα του χρόνου: ...Η μ@..κία που παραμένει στους αιώνες χειροποίητη και η λογοκρισία που παραμένει πάντα υπόθεση των καραβανάδων!

Προβλήθηκε 738 φορές