Το πρώτο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη προτού εξετάσετε το μεσιτικό πρόγραμμα CRM είναι το είδος της χρήσης που έχετε κατά νου. Για τους σκοπούς αυτού του άρθρου επικεντρωνόμαστε στο Real Estate SEO ως μέσο εμπορικής επιτυχίας. Εάν έχετε ένα κακό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, είναι απίθανο να μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας με κερδοφόρο τρόπο. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας θα δαπανηθεί για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν σε σχέση με την επαφή σας με του πελάτες σας που δεν θα έπρεπε να έχουν προκύψει σε κανονικές συνθήκες.
Σε αυτό το άρθρο σας δίνουμε ένα πρότυπο για την προσέγγιση αυτού του είδους έργου.
Αποφύγετε την υπερβολική μηχανική: Υπάρχει πάντα ένας πειρασμός να κάνετε πάρα πολλά με το λογισμικό CRM που βασίζεται στον Ιστό.
Συγκεκριμένα, πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι τεχνικές SEO Real Estate δεν δημιουργούν περισσότερη δουλειά από ό, τι είναι απαραίτητο.
Γενικά, το περιεχόμενο πρέπει να διαχειρίζεται εάν έχετε περισσότερες από 1000 μεμονωμένες σελίδες στον ιστότοπο ή εάν η ταχύτητα της κυκλοφορίας σημαίνει ότι πρέπει να αλλάζετε περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Ορισμένοι συνεισφέροντες περιεχομένου θα εκπαιδευτούν επίσης στο σύστημα CRM έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες όπου είναι απαραίτητο.