" ...Αναλογιζόμενος όσο μπορώ πιο έντιμα την τριακονταετή περίπου θητεία μου, στην ΄άσκηση της δικαιοσύνης, το μόνο αντικειμενικό καταστάλαγμα που διατηρώ, είναι ότι περπάτησα σε ένα δρόμο μάταιο. Όπου το παλιό δεν πεθαίνει και το καινούριο δεν γεννιέται. Κι ακόμη ότι ανάλωσα τη ζωή μου στην εκδούλευση ενός θεσμού με ανίατο αναχρονισμό και στατικότητα. Η κλασσική και αμετακίνητη αντίληψη του, διέπεται από μια στοιχειωδώς ανεξέλικτη σχηματικότητα και μονομέρεια.
Ένας μηχανισμός δηλαδή που απαντά στο "κακό" με ένα άλλο κακό, επισωρεύοντάς το.".
Ας συνεχίσουμε με τούτο:
"Μια νομοθετική και δικαστική λειτουργία που απαρτίζεται κατά κανόνα από αχθοφόρους ετοίμων ιδεών, που οχυρώνεται σε αφηρημένες και στερεότυπες αρχές, που δυναστεύεται από την φορά των περιστάσεων.Που δρα και αποφαίνεται από μακριά, χωρίς προσέγγιση και άμεση προσωπική εμπειρία.Όπως ο στρατός, ο κάθε πολεμικός στρατός,που δεν έχει δει, ούτε γνωρίσει, ούτε συναναστραφεί τον αντίπαλό του".
Κι ακόμη ετούτο:
"Η ποινική επιστήμη είναι επάξιος διάδοχος της παλαιότερης θεολογίας και μεταφυσικής...Το να τιμωρείς δεν σημαίνει αποκατάσταση του νομίμου. Σημαίνει ακόμη μεγαλύτερη επιδείνωση των πραγμάτων...Και όπως πάντοτε στον πόλεμο, στον κάθε πόλεμο,και σε αυτόν που γίνεται στο όνομα της πιο υψηλής ηθικής ιδέας (της Δικαιοσύνης),ο μεγάλος ηττημένος είναι ο άνθρωπος . Και πρώτο θύμα του η Αλήθεια."
Και τέλος αυτές οι γραμμές:
"Οι νόμοι είναι συνάρτηση της πολιτικής και κοινωνικής ισχύος.Και καθεστηκυία τάξη περιέχει πολυάριθμα προνόμια και διακρίσεις.,ανισότητες και αδικίες....
Η απονομή συνεπώς της Δικαιοσύνης έχει πολιτικό χαρακτήρα. Είναι όργανο πολιτικό της εξουσίας.
Μια καλλίτερη δικαιοσύνη μπορεί να αναζητηθεί μόνο μέσα σε ένα καινούριο πλαίσιο ζωής, με αναδιανομή του "έχειν" και του "εξουσιάζειν" από μια νέα κοινωνικοπολιτική οργάνωση. Αναδιανομή που θα αποβλέπει στην αλληλεγγύη και την κοινωνική πρόληψη παρά στο ηθικοθρησκευτικό πταίσμα και την επιβολή".
Προσυπογράφοντας, λέξη προς λέξη και στο σύνολο, το βαθύ αυτό κείμενο, που αποτελεί ύμνο και ταυτόχρονα μαστίγιο για τη δικαιοσύνη, αποκαλύπτω ότι γράφτηκε, όχι από κάποιον "επαναστάτη", αλλά από έναν δικαστικό λειτουργό!
Οι γραμμές αυτές που χάραξαν τη ζωή και την δράση μου, ανήκουν στον αείμνηστο Εισαγγελέα Εφετών Βασίλειο Ι. Παππά,και αποτυπώθηκαν στο σπάνιο και δυσεύρετο πια βιβλίο του με τίτλο:"Το Ποινικό Πρόβλημα", εκδόσεις Αφοί Σάκκουλα, 1986.
Το βιβλίο αυτό δεν βρίσκεται ποτέ στη βιβλιοθήκη μου. Είναι πάντα στα χέρια μου. Από τότε που μοιράστηκα μαζί με τον γλυκύτατο αυτόν άνθρωπο, εκείνον τον καφέ απέναντι από τα δικαστήρια στην "Ευελπίδων", ένα ανοιξιάτικο πρωινό, μαζί και με τον αγαπητό μου φίλο και συνάδελφο, Γιώργο Ζαπάντη, που είχε την καλοσύνη να μου τον γνωρίσει.
Ογδόντα χρόνια μετα την αποφράδα ημέρα του Κακολυριάνικου ολοκαυτώματος στις 24 Μαΐου 1944, το χωριό Ταξιάρχες (ή Κακολύρι) της περιοχής Κύμης της Ευβοίας ζητά ακόμη δικαίωση.
«Γιατί είπε το ΟΧΙ ο Μεταξάς, αφού θαύμαζε τον άξονα και κυβερνούσε με τον τρόπο του χιτλερικού εθνικοσοσιαλισμού;» αναρωτιόταν ο Μάνος Χατζιδάκις, σε μια από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές.
Τα εργαστήρια του WhyMath απευθύνονται σε μαθητές του Δημοτικού σχολείου και είναι σχεδιασμένα για να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τον μαθηματικό τρόπο σκέψης και τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος.
H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.
Ξημέρωνε Σάββατο 27 του Αυγούστου κι η αγωνία μετά την κατάρευση του μετώπου κορυφωνόταν.. Πρώτοι οι Τσέτες ιππέις μπήκαν στην πόλι γύρω στίς 10 και μισή κι άρχισαν τίς πρώτες σφαγές.