Φαντάζομαι ότι όσοι δημόσια αναφέρουν πως θα κάνουν το νέο εμβόλιο, ιδία, οι γιατροί, έχουν λάβει υπ όψη τους, πέραν των όσων επαναλαμβάνουν φορτικά, και τα ακόλουθα:
1) Ουδείς τους ερώτησε δημόσια τι θα πράξουν, αν θα κάνουν το εμβόλιο ή όχι. Ένεκα αυτού η δημόσιες "απαντήσεις" τους είναι απορριπτέες διότι απαντούν σε ανύπαρκτες ερωτήσεις.
2) Αν δεχτούμε ότι ερωτήθηκαν, τούτο, προφανώς, έγινε ιδιωτικά, γιατί πουθενά δεν διαβάσαμε τέτοια προς αυτούς δημόσια (το τονίζουμε) ερώτηση. Συνεπώς οι σχετικές απαντήσει τους έπρεπε να δίδονται κατά τον ίδιο τρόπο,ήτοι ιδιωτικά και ποτέ δημόσια.
3)Ισχυρίζονται αβάσιμα πως η σχετική δήλωσή τους γίνεται μόνο προς εξωτερίκευση της προσωπικής τους θέσης, ως προσωπική τους απόφαση και όχι ως σύσταση προς τον γενικό πληθυσμό. Ανακριβές. Είναι σύσταση και μάλιστα σαφέστατη, αφού αποτελεί εξωτερίκευση θέσης από ειδικούς σε μη ειδικούς που καταλύει την αμφιβολία. Η βαρύτητα δε μιας τέτοιας δήλωσης αυξάνει, ακριβώς γιατί η δήλωση γίνεται αφ' ενός δίχως ερώτηση και αφ' ετέρου στον λεγόμενο "ύποπτο χρόνο".
4)Ερωτάται ευλόγως αν οι υπέρ του "πολυεθνικού εμβολίου" λαλούντες έχουν λάβει, ως επιστήμονες υπόψη το γεγονός ότι για το συγκεκριμένο εμβόλιο (όχι όλα τα εμβόλια), έχουν εκφράσει επιφυλάξεις σπουδαίοι γιατροί και όχι "ψεκασμένοι", όπως τους αποκαλεί ένας αναιδής, ο Κυριακούλης ο Μικρός.
5) Εάν έχουν λάβει υπ όψη τους τις αντίθετες αυτές απόψεις σπουδαίων γιατρών, ή έστω εξ ίσου σπουδαίων με τους μη εξαιρετέους των τηλεοράσεων, έχουν υποχρέωση να μας πουν που σφάλλονται αυτοί και γιατί.
6) Μεταξύ μας τώρα! Ο φόβος ανθρώπινος. Αν όμως φοβάται να μιλήσει ο γιατρός, τότε τι θα κάνει ο απλός πολίτης;
7) Όσοι (ευθέως ή πλαγίως, ελευθέρως ή στανικώς) παρέσυραν κόσμο, χωρίς να είναι απόλυτα σίγουροι, έχοντας επιφυλάξεις,τότε η ευθύνη τους, αν συμβεί κάτι, είναι βαρύτερη, διότι δήλωσαν αν και γνώριζαν ή υποψιάζονταν πως ίσως "τα πράγματα δεν είναι έτσι".
8) Είναι υπερφίαλη η άποψή τους ότι η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού είναι υπόθεση των ειδικών (ασχέτως σοβαρότητας ή εξαρτήσεων). Λάθος! Η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού είναι ζήτημα πολιτικό και έχει λόγο μόνο η Πολιτεία. Εκτός κι αν ομιλούμε για "ιατρική δικτατορία"!
9) Η λήψη ή μη του εμβολίου επαφίεται στη ελεύθερη κρίση του κόσμου. Συναφή, η "Διακήρυξη για την προστασία του γονιδιώματος" (ΟΥΝΕΣΚΟ), ο "Δεκάλογος της Νυρεμβέργης.", η "Συνθήκη του Οβιέδου" κ.α. Θέλω να πιστεύω ότι οι γιατροί θα αντισταθούν στην άθλια και φασιστική υποχρεωτικότητα του εμβολίου Άμεση ή (προσοχή!) έμμεση. Θα αντισταθούν με κάθε κόστος.
Πάντως, παρά το γεγονός ότι το ζήτημα είναι προεχόντως πολιτικό, ο γράφων, αφού δεν ρωτήθηκε δημόσια τι θα πράξει, απέχει πάσης δημοσίας "απαντήσεως".
Ανησυχείτε γιατί το μωράκι σας δε δείχνει ενδιαφέρον για το φαγητό του; Αναρωτιέστε τι άλλο να κάνετε προκειμένου να τιμήσει το φαγητό του αντί να το πετάει;
Ογδόντα χρόνια μετα την αποφράδα ημέρα του Κακολυριάνικου ολοκαυτώματος στις 24 Μαΐου 1944, το χωριό Ταξιάρχες (ή Κακολύρι) της περιοχής Κύμης της Ευβοίας ζητά ακόμη δικαίωση.
«Γιατί είπε το ΟΧΙ ο Μεταξάς, αφού θαύμαζε τον άξονα και κυβερνούσε με τον τρόπο του χιτλερικού εθνικοσοσιαλισμού;» αναρωτιόταν ο Μάνος Χατζιδάκις, σε μια από τις ραδιοφωνικές του εκπομπές.
Τα εργαστήρια του WhyMath απευθύνονται σε μαθητές του Δημοτικού σχολείου και είναι σχεδιασμένα για να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τον μαθηματικό τρόπο σκέψης και τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος.
H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.