Παρέμβαση στις 8 Ιούλη για την έγκαιρη διάγνωση μαθητών με μαθησιακές ανάγκες -ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» - «ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ»

Εντός των τειχών 06 Ιουλίου 2020

Με αίτημα να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα των έγκαιρων αξιολογήσεων και διαγνώσεων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, ενόψει και της νέας σχολικής χρονιάς οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Βύρωνα - Καισαριανής - Παγκρατίου «Ρ. Ιμβριώτη» και Ηλιούπολης «Μ. Παπαμαύρος» θα πραγματοποιήσουν παρέμβαση στο 2ο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Α΄ Αθήνας (Υμηττού 219) την Τετάρτη 8 Ιούλη στις 13.30.
Οι δύο Σύλλογοι τονίζουν ότι η μεγάλη λίστα μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.
Υπογραμμίζουν επίσης:
«Η κυβέρνηση και στην περίοδο της πανδημίας, περισσότερο και από πριν, επιχειρεί να αντιμετωπίσει τη λίστα των παιδιών με μαθησιακές ανάγκες ή/και αναπηρίες, που είναι σε αναμονή για αξιολόγηση, με ημίμετρα. Μια λίστα, που φυσικά προϋπήρχε της πανδημίας, λόγω της υποστελέχωσης των ΚΕΣΥ και απλά μεγάλωσε εξαιτίας των έκτακτων μέτρων.
Επιπλέον, οι μετακινήσεις συναδέλφων, που έκαναν οι Διευθύνσεις, για να διευκολυνθεί υποτίθεται η λειτουργία των ΚΕΣΥ εν μέσω κορονοϊού, δεν έλυσε το πρόβλημα, αντίθετα δημιούργησε νέα δυσμενέστερα εργασιακά δεδομένα, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζόμενων στα ΚΕΣΥ είναι αναπληρωτές και απολύθηκαν για ακόμη μία φορά, πριν λίγες ημέρες.
Η διαχρονική επιλογή όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα να μη διορίζουν το αναγκαίο μόνιμο επιστημονικό, παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης έχει αποτέλεσμα κάθε άλλη πρόταση να είναι ημίμετρο, που τελικά βαίνει σε βάρος των αναγκών των ίδιων των παιδιών!
Αποτέλεσμα όλων των ενεργειών της κατά τα άλλα "ευαίσθητης" κυβέρνησης είναι να βρίσκονται χιλιάδες παιδιά στη λίστα για μία αξιολόγηση.
Παράλληλα η νέα σχολική χρονιά ξεκινά σε δύο μήνες και οι μαθητές βρίσκονται χωρίς διαγνώσεις και εξασφάλιση των απαραίτητων ενεργειών από το κράτος, για να φοιτήσουν στο σχολείο, που κατά τα άλλα το ονομάζουν της "συμπερίληψης", αλλά είναι τελικά του "αποκλεισμού", αλλά και οι εκπαιδευτικοί χωρίς απαραίτητο προσωπικό για να παρέχουν στα παιδιά αυτά εξειδικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση!».

πηγή 

Προβλήθηκε 784 φορές