Με αφορμή τις εκλογές στην Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων (του Γιώργου Μπαλτά)

Αρθρογραφία 09 Απριλίου 2019

Την Κυριακή 7 Απριλίου 2019 έγιναν οι εκλογές για την ανάδειξη του Νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Γονέων Ηλιούπολης.

Στην Ένωση Γονέων Ηλιούπολης συμμετέχουν ή πρέπει να συμμετέχουν εκπρόσωποι των:

20 Δημοτικών Σχολείων με κάπου 6.000 γονείς – μαθητές

8 Γυμνάσια με κάπου 3.000 γονείς – μαθητές.

8 Λύκεια με κάπου 3.000 γονείς – μαθητές.

20 Νηπιαγωγεία με 1.000 μαθητές - γονείς.

Η ίδια η Ένωση, κατά νόμο, συγκροτείται από αντιπροσώπους που εκλέγονται από κάθε μία από τις 50 σχολικές μονάδες, με μια κάποια αναλογικότητα.

Στις χθεσινές εκλογές λοιπόν της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Ηλιούπολης αυτή η αναλογικότητα έφτασε τον αριθμό των 69 εκλεκτόρων που συμμετείχαν στην εκλογή των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου η σύνθεση του οποίου διεκδικήθηκε από δύο παρατάξεις:
την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ  και την ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ

Δεν έχει σημασία η δύναμη της κάθε μίας των δύο παρατάξεων , έχει όμως σημασία η «αδυναμία» των δύο παρατάξεων που υπηρετούν, καθοδηγούν το «γονεϊκό κίνημα» να διεισδύσουν στη πλατιά βάση του γονεϊκού κινήματος.

Παρά την εκτίμησή μου αυτή, αυτό δεν σημαίνει πως δεν εκτιμώ ως σοβαρή τη συμβολή συμπολιτών μας, που συμμετέχουν ενεργά στο γονεϊκό κίνημα.

Σημασία έχει να αναγνωριστεί, να αξιολογηθεί ο ρόλος, η συμβολή, της Ένωσης Γονέων στην ανάπτυξη και τη προώθηση των στόχων και επιδιώξεων του γονεϊκού κινήματος.

Το βάθεμα της Δημοκρατίας δεν είναι υπόθεση μιας εκλογικής διαδικασίας κάθε τέσσερα χρόνια για την εκλογή του Δημοτικού Συμβουλίου και του Δημάρχου.

Οι εκλογές όλων των συλλογικοτήτων της Ηλιούπολης, πρέπει να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και την προσοχή των Πολιτών αλλά και του Δήμου!

Μάλιστα η εκλογή πετυχημένου Δημοτικού Συμβουλίου δεν μπορεί να είναι πετυχημένη αν δεν βασίζεται σε πετυχημένες Διοικήσεις των Συλλογικοτήτων του Δήμου.

Λειτουργεί στο Δήμο μας η Δημοκρατία στο επίπεδο των συλλογικοτήτων;

Στις 28ης Μαρτίου το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιούπολης προχώρησε στην αναπλήρωση της θέσης, στη σύνθεση της σχετικής επιτροπής του Δήμου, λόγω «αδρανοποίησης» του εκπροσώπου των γονέων.

Όταν αυτό συμβαίνει, υπάρχει η δεν υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας σ αυτού του είδους τα σωματεία και συλλογικά όργανα με τους βαρύγδουπους τίτλους

Ε Ν Ω Σ Η  Γ Ο Ν Ε Ω Ν  Κ Α Ι  Κ Η Δ Ε Μ Ο Ν Ω Ν  Η Λ Ι Ο Υ Π Ο Λ Η Σ !!

Με όποιον Πολίτη και αν συζητήσεις, αυτό στο οποίο θα συμφωνήσεις είναι πως για όλα φταίει το σχολείο και προφανώς δεν εντοπίζεται η ευθύνη του σχολείου «στη γραφή και την ανάγνωση» !

Εδώ τα κουτσοκαταφέρνει το σχολείο.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στη παιδεία και κυρίως στο ρόλο της παιδείας στην διαμόρφωση Δημοκρατών πολιτών, σημαντική ευθύνη και λόγος ύπαρξης του γονεϊκού κινήματος.

Ο κ. Δήμαρχος έλυσε το θέμα διορίζοντας έναν Δημοτικό Υπάλληλο.

Πρόβλημα Δημοκρατίας το Δημοτικό Συμβούλιο αναγνώρισε μέσα σ αυτό το «μικρό» πρόβλημα;

Στις εκλογές για την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ηλιούπολης «κατέβηκαν» δύο ψηφοδέλτια και ψήφισαν 69 αντιπρόσωποι από 55, πάνω κάτω, σχολικές μονάδες.

Θα ήταν χρήσιμο να υπάρχουν δημοσιοποιημένα στοιχεία που να αποδεικνύουν τον βαθμό συμμετοχής των γονιών σε ένα τομέα που το ενδιαφέρον των πολιτών θα έπρεπε να είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μεγάλο!!

Τι κάνει τους γονείς και δεν αγκαλιάζουν τα συμβούλια και τους συλλόγους του γονεϊκού κινήματος;

Η αποχή των γονέων έχει απασχολήσει τα προεδρία των συλλογών;

Τέτοιου είδους στοιχεία θα πιστοποιούσαν και την ποιότητα της δουλειάς των αιρετών του γονεϊκού κινήματος και θα δικαιώνανε και τον λόγο ύπαρξης περισσοτέρων παρατάξεων!

Τα προβλήματα του Δήμου δεν θα τα λύσει ο Δήμαρχος αν όλοι μας δεν στρέψουμε τη προσοχή μας στη προώθηση των «συλλογικοτήτων» και του τρόπου που σκεφτόμαστε πάνω σ αυτό το επίπεδο της Δημοκρατίας.


Γιώργος Μπαλτάς
9.4.2019

 

Προβλήθηκε 698 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.