Κύριε Δήμαρχε, κυρίες και κύριοι αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, πάντοτε χαίρετε.
Με άγνωστο ποιανού εντολή, αφού δεν λειτουργεί η από το νόμο προβλεπόμενη κοσμητεία του ναού Αναστάσεως του Κυρίου, κοιμητηρίου Ηλιουπόλεως, η τεχνική υπηρεσία του δήμου αφαίρεσε όλες τις προσκυνηματικές εικόνες από τις έως τώρα θέσεις τους στο ναό, και τις τοποθέτησε σε ύψος άνω των τριών μέτρων από του εδάφους όλες μαζί και χωρίς καμία αγιοκατάταξη αλλά ανακατεμένες, αγγέλους με μάρτυρες απόστολους με οσίους, άντρες με γυναίκες, στην δυτική πλευρά του ναού, ώστε να είναι αδύνατον να προσεγγιστούν προσκυνηματικά, να αποδοθούν στη λατρεία την ημέρα της μνήμης των εικονιζόμενων Αγίων, αλλά και να είναι σε μία οπτική επαφή από τους πιστούς αφού οι εκκλησιαζόμενοι θα τις έχουν πλέον στα νώτα τους.
Αναρωτιόμαστε έχουμε αντιγραφή του έργου της εικονομαχίας;
Και
Ερωτούμε, την δημοτική αρχή, το γεγονός αυτό έχει σχέση με τα διαδραματιζόμενα τις τελευταίες μέρες πολεμικά γεγονότα εναντίον της ορθοδόξου εκκλησίας και πίστεως, από την κυβέρνηση και τους συν αυτή κρατικούς παράγοντες;
Ερωτούμε, οι σπουδές του σημερινού δημάρχου στη Σοβιετική Ένωση, στην οποία πριν 100 χρόνια αφαιρέθηκαν και καταστράφηκαν εικόνες, αλλά και η επιλογή του σχετικά με την Εκκλησία, σχετίζονται με αυτήν την εικονομαχική πράξη;
Ερωτούμε, η διαφημισθείσα προοπτική τοιχογραφήσεως του ναού στους χώρους στους οποίους έχουν αφαιρεθεί οι φορητές εικόνες, έχει την προβλεπόμενη από το νόμο έγκριση της καλλιτεχνικής επιτροπής της ναοδομίας;
Ερωτούμε, η φερόμενη ως αγιογράφος είναι μέλος του καλλιτεχνικού επιμελητηρίου ώστε να μπορεί να κάνει δημόσιο έργο;
Ερωτούμε, έγιναν οι σχετικές μελέτες ώστε οι πιθανόν νέες εικόνες να έχουν αρμονική συνέχεια με τις υπάρχουσες τοιχογραφίες του ναού;
Ερωτούμε, εγκρίθηκε η αγιοκατάταξη εντός του ναού από τους αρμόδιους;
Ερωτούμε, αληθεύει ότι η πιθανή αγιογράφηση του ναού θα γίνει στα κάτω τμήματα αυτού, επειδή η φερόμενη ως αγιογράφος αδυνατεί, λόγω του ότι δεν είναι επαγγελματίας, να τοποθετήσει τις εικονογραφίες της σε ανάλογο ύψος.
Ερωτούμε, ελήφθη άδεια της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την εκπόνηση μελέτης αγιογραφήσεως του ναού ή θεωρήθηκε ως τέτοια η έγκριση του Μητροπολιτικού Συμβουλίου για την χρηματοδότηση του εικαζόμενου έργου;
Ερωτούμε, υπεβλήθη δείγμα εργασίας της φερόμενου ως αγιογράφου ή θα έχουμε τοποθέτησή εικονογραφικών ανοσιουργημάτων στο χώρο του ιερού ναού;
Ερωτούμε, ενημερώθηκε ο ιερατικός προϊστάμενος του κοιμητηρίου ή αρχιερατικός επίτροπος της 15ης Αρχιεπισκοπικής περιφέρειας, για τις ενέργειες της δημοτικής αρχής εντός του Ιερού χώρου;
Ερωτούμε τέλος, το βάψιμο των μπρούτζινων επιφανειών των κηροστατών και η προοπτική τους να βάφουν σε χρυσό χρώμα, αλλά και η τοποθέτηση εμφανώς καλωδίων της νέας μεγαφωνικής εγκαταστάσεως εντός του ναού, η οποία ακούγεται σαν να οδεύει βαρύ αγροτικό όχημα (τρακτέρ) εντός του Ιερού Βήματος, είναι έργα ειδικών στην αισθητική κακού γούστου (κιτσ) ή κατασκευές αδαών βαφέων και ηλεκτρολόγων;
Το διαβάσαμε στο: Ενεργός Πολίτης Ηλιούπολης (εδώ)