Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΕΔΑΚΙ
- Η πανδημία φουντώνει ξανά και η κυβέρνηση δείχνει για μία ακόμα φορά ότι δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα.
- Αντί να επιβάλει κανονική καραντίνα και όχι αυτή που ζούμε από τον Νοέμβριο, ξαναρχίζει τα μπρος πίσω.
- Πώς το είπε ο πρωθυπουργός;
- «Δεν προχωράμε βλέποντας και κάνοντας, αλλά βλέπουμε και κάνουμε».
- Πέραν του ότι πήγαμε να… χάσουμε τον Μπαμπινιώτη με τα πρωθυπουργικά ελληνικά, το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπουν.
- Διότι, αν έβλεπαν θα έπαιρναν και άλλα μέτρα.
- Με ποιο σκεπτικό κλείνουν τα μαγαζιά και ανοίγουν γυμνάσια και λύκεια;
- Και με ποια επιστημονικά δεδομένα ανοίγουν μόνο τα γυμνάσια στις επιβαρυμένες επιδημιολογικά περιοχές;
- Κολλάνε τον ιό οι μαθητές της πρώτης λυκείου και όχι οι της τρίτης γυμνασίου;
- Κι αν κάποιος έχει… χάσει χρονιά, μήπως κινδυνεύει;
- Ειλικρινά, αν τέτοιες αποφάσεις βασίζονται στις εισηγήσεις των ειδικών της επιτροπής, τότε έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ όσο πιστεύαμε.
- Αν πάλι, άλλα εισηγούνται οι λοιμωξιολόγοι και άλλα κάνει η κυβέρνηση, γιατί οι επιστήμονες δέχονται σιωπηλοί το διακοσμητικό ρόλο τους;
- Γιατί δεν παραιτούνται καταγγέλλοντας την κυβέρνηση;
- Δεν πρόκειται, μόνο, για την αξιοπρέπειά τους.
- Πρόκειται, κυρίως, για την προστασία της δημόσιας υγείας.
- Και μπορεί να είναι δικαίωμά τους να εκτίθενται, αλλά δεν έχουν κανένα δικαίωμα να παίζουν με την υγεία ενός ολόκληρου λαού.
- Ας ξεκαθαρίσουν, λοιπόν, τη θέση τους κι ας μας πουν τι ακριβώς συμβαίνει;
- Ακολουθούν οι κυβερνώντες τις οδηγίες τους ή κάνουν του κεφαλιού τους;
- Τόσο απλό είναι…
- Οποιαδήποτε άλλη κουβέντα θα είναι εκ του πονηρού.
- Και στο φινάλε, δικαιούμαστε να ξέρουμε τι στα κομμάτια συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες της επιτροπής, από τη στιγμή που αποφασίζουν για τις ζωές μας!
- Ας μιλήσουν, λοιπόν…
- Η σιωπή τους προστατεύει ή τους ίδιους ή την κυβέρνηση.
- Και ο ρόλος τους δεν είναι αυτός.
- Είναι να προστατεύσουν τη δημόσια υγεία…