30.09. / ΗΜΕΡΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Αρθρογραφία 23 Σεπτεμβρίου 2014

 

 

Η Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014, ορίζεται ως «ΗΜΕΡΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» και σε όλους τους Δήμους της Χώρας θα πραγματοποιηθούν καταλήψεις των Δημαρχιακών Μεγάρων, από τις 10.00 το πρωί έως τη 13.00 το μεσημέρι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


 «Οργανώνουμε μαζικές Γενικές Συνελεύσεις, συγκεντρώσεις και συζητάμε τα προβλήματα των εργαζομένων, αλλά και του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 

 

Η κινητοποίηση μπορεί να διευρυνθεί ή να εξειδικευτεί ανάλογα τις ανάγκες του κάθε Συλλόγου-Μέλους της Ομοσπονδίας, με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες.

Επιδιώκουμε τη σύγκλιση ειδικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου θα αναλύσουμε τα προβλήματα των εργαζομένων και του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα καταθέσουμε το πλαίσιο των αιτημάτων και των διεκδικήσεων μας. 

Πολύτιμο εργαλείο στην παρέμβαση αυτή, θα είναι η οριστική μελέτη του Κοινωνικού Πολυκέντρου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με θέμα: "Πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση: Τα οικονομικά της, η εκχώρηση αρμοδιοτήτων της και οι επιπτώσεις στο ανθρώπινο δυναμικό και στα Δημόσια αγαθά", που θα σας αποσταλεί τις επόμενες ημέρες.

Με τη μαζική και ενωτική συμμετοχή μας στέλνουμε το δικό μας μήνυμα σε όλους όσοι μεθοδεύουν και οργανώνουν την εξαθλίωσή μας.

Λέμε ΟΧΙ:

- Στην εφαρμογή του Ν.4250/2014.

- Στον προσχηματικό επανέλεγχο μετατροπής των συμβάσεων.

- Στο "νέο μισθολόγιο" με νέες μειώσεις μισθών των Δημοσίων Υπαλλήλων.

- Στις διαθεσιμότητες-απολύσεις.

- Στην κατάργηση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στην εκχώρησή τους στα μεγάλα επιχειρηματικά-εργολαβικά συμφέροντα.

Η συγκυβέρνηση και η τρόικα δεν θα φύγουν αν εμείς δεν αποφασίσουμε πως ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!!! ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ!!!» τονίζεται στην ανακοίνωση.

 

Από:  epoli.gr

 

Προβλήθηκε 445 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.