Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΕΔΑΚΙ
- Δεν ξέρουμε αν θα επιτευχθεί η ανοσία της αγέλης, αλλά η… ανοησία της είναι δεδομένη.
- Με την πανδημία να θερίζει η αγωνία μας δεν είναι αν θα παραμείνουμε υγιείς, αλλά ποιο κόλπο θα σκεφτούμε για να κάνουμε Πάσχα στο χωριό.
- Και όταν το σούβλισμα θεωρείται πιο σημαντικό από την υγεία, τότε η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη.
- Από την άλλη, έχουμε τους μισούς νοσηλευτές στα νοσοκομεία να αρνούνται να εμβολιαστούν, παρότι χιλιάδες νοσούντες από τον κορονοϊό έχουν πεθάνει στα χέρια τους.
- Είναι από τις περιπτώσεις που σηκώνεις τα χέρια ψηλά…
- Όπως τα σηκώνεις, αλλά για το… μετάλλιο της ανοιχτής παλάμης αυτή τη φορά, σε αμόρφωτους και ημιμαθείς που η σταυροφορία τους κατά των εμβολιασμών γυρίζει την κοινωνία έναν αιώνα πίσω.
- Τότε, που ακόμα κι ένας πυρετός ήταν θανατηφόρος.
- Και ειλικρινά, απελπίζεσαι σκεπτόμενος ότι αυτοί οι άνθρωποι συναποφασίζουν για την τύχη αυτής της χώρας.
- Μα καλά, πού μεγαλώνουν, τι ακούνε και βλέπουν, ποιες είναι οι παραστάσεις τους, ποιους συναναστρέφονται όλοι αυτοί;
- Πώς γίνεται η κοινωνία να πηγαίνει μπροστά κι αυτοί να οπισθοδρομούν;
- Αν και απ’ ότι φαίνεται, δεν πάει και πολύ μπροστά…
- Και σα να μη μας έφταναν όλοι αυτοί, έχουμε και κάποιους άλλους που θεωρούν πως η αλλαγή ώρας της Ανάστασης αγγίζει τα όρια της αίρεσης!
- Συμπίπτει, λέει, με το σαββατιάτικο εβραϊκό Πάσχα…
- Πάτε καλά, μωρέ;
- Μήπως και η Πρώτη Ανάσταση που γίνεται μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου είναι κι αυτή αιρετική;
- Τώρα, γιατί υπάρχουν δύο Αναστάσεις, αφού ο Χριστούλης αναστήθηκε μια φορά, θα σας γελάσουμε…
- Όπως και να έχει, δεν είναι δείγμα προόδου μιας κοινωνίας όταν η θρησκεία ανάγεται σε ρυθμιστή της ζωής μας.
- Αν και κάποιοι θρησκόληπτοι πολύ θα ήθελαν να μας πισωγυρίσουν στα χρόνια των αιρέσεων ή του Μεσαίωνα.
- Και όσο κάποιοι αδαείς προστρέχουν σε εικόνες θαυματουργές, όπως προ ημερών στο Βύρωνα, ο εκκλησιαστικός σκοταδισμός θα συνεχίσει να επιβιώνει…