Διορίστε τους κατευθείαν να γλυτώνουμε και την ''φασαρία'' των δημοτικών εκλογών!

Αρθρογραφία 28 Ιανουαρίου 2021

Αποφάσισε λέει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, να καταργήσει το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής για την ανάδειξη των δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων.

Οι κυβερνητικοί "ψιττακοί" των ΜΜΕ, αναμασούν τις κυβερνητικές απόψεις,   ότι απέτυχε το σύστημα της απλής αναλογικής, πριν προλάβει να εφαρμοστεί!

Πίσω από τον "όρο-λάστιχο"  της κυβερνησιμότητας, επιχειρεί η Κυβέρνηση του σκληρού νεοφιλελεύθερου προσανατολισμού,  να κρύψει τις πραγματικές προθέσεις της  για τον περιορισμό της εκπροσώπησης των τοπικών κοινωνιών, μόνο μέσα από δημοτικούς συνδυασμούς που στηρίζονται από μεγάλα πολιτικά κόμματα, δηλαδή θέλει να τους "μαντρώσει", πρώτα από όλους τους δικούς της αυτοδιοικητικούς,  κατά το κοινώς λεγόμενο.

Καταστρατηγείται  η ισότητα της ψήφου των πολιτών στην εκπροσώπησή τους στα τοπικά κοινοβούλια με τρεις τρόπους:

- Θέσπιση ορίου για τους συνδυασμούς τουλάχιστον 3% των εγκύρων ψηφοδελτίων για την εκλογή έδρας στο δημοτικό ή περιφερειακό συμβούλιο.

- Σχηματισμός πλαστής πλειοψηφίας 3/5 των εδρών από τον δήμαρχο ή τον περιφερειάρχη, ακόμα και στην περίπτωση που στον Α γύρο έχουν πάρει   κάτω από 20% των ψήφων.

- Μείωση των εδρών των δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων, τουλάχιστον κατά 30%.

-Εκλογή δημάρχου ή περιφερειάρχη με 42% από τον Α γύρο.

Οπως φαίνεται η  Κυβέρνηση αυτή εφαρμόζει, κατά γράμμα όμως,  το σύνθημα του δημάρχου Κολοκοτρωνιτσίου Περίανδρου Πόπωτα : "Εμπρός, πίσω!"

Γιατί άραγε, δεν διορίζουν κατευθείαν τα κομματικά τους στελέχη δήμαρχους και περιφερειάρχες, να γλυτώσουμε από την "φασαρία" των εκλογών, αφού την κρίση του εκλογικού σώματος,  δηλαδή των πολιτών, την θεωρούμε ανώριμη να δώσει στις τοπικές κοινωνίες την πολιτική εκπροσώπηση που οι αυτοί  κρίνουν και επιθυμούν;

Π.Δ.Κ

nea-otapress.blogspot.com

Προβλήθηκε 795 φορές

Όλα ξεκινούν από μια Τελεία (Ποτέ δεν ξεχνάμε τους αγαπημένους μας δασκάλους. Κι αυτή είναι μια ιστορία για εκείνους.)

H Τελεία είναι η ιστορία μιας στοργικής δασκάλας που όχι απλώς εμπιστεύεται τις ικανότητες του παιδιού, αλλά το ενθαρρύνει, το υποστηρίζει και εκτιμά τη δουλειά του, όταν το παιδί δεν γνωρίζει από πού να αρχίσει, πιστεύει ότι δεν μπορεί και έχει άρνηση να το προσπαθήσει.