Πρωτοπόρος ο Δήμος Αγ. Δημητρίου στην ανάπτυξη συμβουλευτικής υπηρεσίας για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά στην ανάπτυξη συμβουλευτικής υπηρεσίας για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Στα πέριξ 14 Μαρτίου 2014

Με μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση, την Τετάρτη 12 Μαρτίου, επισφραγίστηκε και επίσημα η συνεργασία του Δήμου Αγ. Δημητρίου με την Ένωση Καταναλωτών ? Ποιότητα της Ζωής (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ) για τη δημιουργία γραφείου δωρεάν ενημέρωσης, προστασίας και συμβουλευτικής υποστήριξης σε γενικά θέματα καταναλωτή, κυρίως όπως αυτό της υπερχρέωσης των νοικοκυριών και του κινδύνου απώλειας της κατοικίας ή της επαγγελματικής τους στέγης.  

 

Προσκεκλημένοι της εκδήλωσης ήταν η κ. Ελένη Αλευρίτου, Πρόεδρος της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, η κ. Παναγιώτα Καλαποθαράκου ? Γενική Δ/ντρια της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ και ο κ. Γεώργιος Στεργίου, Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή. Οι ομιλητές με τις ενδιαφέρουσες παρεμβάσεις τους ενημέρωσαν το κοινό σχετικά με το νομικό πλαίσιο που προστατεύει τους δανειολήπτες, τις διεξόδους που μπορούν να έχουν και  τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να κάνουν ρυθμίσεις στα χρέη τους από δάνεια και κάρτες.

 

Στο πλαίσιο της ομιλίας του ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Στεργίου χαρακτηριστικά σχολίασε πως ο Δήμος Αγ. Δημητρίου είναι πρωτοπόρος αφού είναι και ο μοναδικός που έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη υπηρεσίας στην οποία θα μπορούν να απευθύνονται πολίτες για θέματα καταναλωτή και υπερχρέωσης, εκφράζοντας την ικανοποίηση του για τη διοργάνωση της τόσο ενδιαφέρουσας εκδήλωσης.

 

Η Δήμαρχος Αγ. Δημητρίου κ. Μαρία Ανδρούτσου δήλωσε για την πρωτοποριακή αυτή συνεργασία του Δήμου με την Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ: ?Για εμάς η δικτύωση και η συνέργεια με έγκριτους, έμπειρους και επιτυχημένους φορείς όπως η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ αποτελεί όχι μόνο τρόπο διεξόδου από διαδικαστικά και γραφειοκρατικά προβλήματα αλλά επίσης ενδυνάμωση και ενίσχυση της λειτουργίας του Δήμου μας και σε άλλους τομείς που μέχρι σήμερα δεν είχαμε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε?.    

 

Το γραφείο προστασίας καταναλωτή έχει πρόσφατα ξεκινήσει τη λειτουργία του στο Δήμο Αγ. Δημητρίου. Μέχρι στιγμής, από τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί τα θέματα που απασχολούν τους πολίτες που προσέρχονται στο γραφείο καταναλωτή αφορούν κυριότερα όλων των ειδών τα δάνεια (ανοιχτά, καταναλωτικά, στεγαστικά, επαγγελματικά) και πιστωτικές κάρτες. Παράλληλα, ένα σημαντικό ποσοστό των πολιτών με αδυναμία αποπληρωμής των δανειακών τους υποχρεώσεων που προσέρχονται για συμβουλές στο γραφείο προστασίας καταναλωτή, διατηρεί την εμπορική του ιδιότητα γεγονός που τους αποκλείει το δικαίωμα να υπαχθούν στο Νόμο 3869/2010 (νόμος Κατσέλη) καθώς αποτελεί κώλυμα.

 

Τα ποσοστά που έχει καταγράψει το Γραφείο προστασίας καταναλωτή του Δήμου Αγ. Δημητρίου είναι αξιοσημείωτα καθώς οι οφειλές πολιτών κυμαίνονται από τις 8.000 ευρώ μέχρι 180.000 ευρώ. Σημαντικό στοιχείο επίσης αποτελεί το ότι οι πολίτες που επισκέφτηκαν το γραφείο δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις εντελώς δωρεάν νομικές συμβουλές που τους παρείχαν οι νομικοί σύμβουλοι και επαναλαμβάνουν τις επισκέψεις προκειμένου να ενημερώσουν για την έκβαση της υπόθεσής τους καθώς το γραφείο έχει συνδράμει καταλυτικά γι? αυτήν.

 

Το γραφείο Καταναλωτή λειτουργεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 10:00 έως τις 18:00, στο 2ο όροφο του Δημαρχείου (Αγ. Δημητρίου 55). Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα εξής τηλέφωνα:

                                                   213 2007714 &  213 2007703

Προβλήθηκε 340 φορές