Αυτό βρήκαμε στο διαδίκτυο:
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη και χείριστη αντιμετώπιση της NOVA προς τους συνδρομητές της, αλλά και προς όσους... προμηθεύτηκαν τον κωδικό ενεργοποίησης της υπηρεσίας novago, διάρκειας μίας εβδομάδας, για το διάστημα: Κυριακή 26.10.2014 (00.01 π.μ.) έως Σάββατο 01.11.2014 (23.59 μ.μ.), από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα.
Η καταγγελία αφορά την ελλειπή ή μη παροχή της υπηρεσίας novago, κατά τη διάρκεια του αγώνα ποδοσφαίρου Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού την Κυριακή της 26ης Οκτωβρίου 2014, με αποτέλεσμα την οικονομική εξαπάτηση των χρηστών της.
Κινούμαστε συνολικά, με όλα τα απαραίτητα νομικά μέσα, για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης ως προς τη σχέση παρόχου - πελάτη.
από:http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/
Και η απάντηση από το Πρώτο Θέμα:
Η πρωτοφανής ζήτηση και η ταυτόχρονη είσοδος στο σύστημα δεκάδων χιλιάδων αναγνωστών οδήγησε σε τεχνικά προβλήματα ? Άμεση ανταπόκριση των τεχνικών για να μην επαναληφθεί παρόμοιο περιστατικό
Το ?Πρώτο Θέμα? ζητά συγγνώμη από τους αναγνώστες του για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν χθες σε όσους έκαναν χρήση του κουπονιού προκειμένου να παρακολουθήσουν την ποδοσφαιρική αναμέτρηση Ολυμπιακού ? Παναθηναϊκού.
Δυστυχώς χθες, η πρωτοφανής ζήτηση για την αναμετάδοση του παιχνιδιού (πολλές δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι μπήκαν ταυτόχρονα στο σύστημα), δημιούργησε τεχνικά προβλήματα με αποτέλεσμα για αρκετά λεπτά κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε πολλές περιοχές της χώρας να μην υπάρχει συνεχές σήμα.
Ολόκληρο το επιτελείο της Nova αλλά και του ?Πρώτου Θέματος? καταβάλλει αυτή τη στιγμή κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ακόμα κι αν παρουσιαστεί η ίδια ζήτηση στο επόμενο ντέρμπι, να μην υπάρξει ανάλογο πρόβλημα.