Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα από πηγές πέρα των εισιτηριών η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (της εταιρείας που διαχειρίζεται το Μετρό, το Τραμ και τον Ηλεκτρικό) το επόμενο διάστημα αναμένεται να προωθήσει μια πρακτική πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα:
Το branding των σταθμών. Με απλά λόγια: όποια εταιρεία κάνει μια ενδιαφέρουσα χρηματική πρόταση, θα δίνει το όνομά της στο σταθμό!
Σύμφωνα με το Euro2day.gr, πρόθεση της ΣΤΑΣΥ είναι ο διαγωνισμός να γίνει εντός του πρώτου τριμήνου του έτους και για αυτό αναμένεται το επόμενο διάστημα να γίνουν γνωστές και οι λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα γίνεται αυτή η διαδικασία.
Παράλληλα η εταιρεία ετοιμάζει και άλλες δράσεις, όπως διαγωνισμό για εκχώρηση για διαφήμιση όλα τα οχήματα του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού, αλλά και ενοικίαση των πάνελ που βρίσκονται στους σταθμούς.