Νέα ήθη σε Μετρό-Ηλεκτρικό-Τραμ: Οποια επιχείρηση κάνει την καλύτερη προσφορά θα δώσει το όνομά της σε σταθμό

Διάφορα αλλά όχι αδιάφορα 25 Φεβρουαρίου 2014

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα από πηγές πέρα των εισιτηριών η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (της εταιρείας που διαχειρίζεται το Μετρό, το Τραμ και τον Ηλεκτρικό) το επόμενο διάστημα αναμένεται να προωθήσει μια πρακτική πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα:

 

Το branding των σταθμών. Με απλά λόγια: όποια εταιρεία κάνει μια ενδιαφέρουσα χρηματική πρόταση, θα δίνει το όνομά της στο σταθμό!


Σύμφωνα με το Euro2day.gr, πρόθεση της ΣΤΑΣΥ είναι ο διαγωνισμός να γίνει εντός του πρώτου τριμήνου του έτους και για αυτό αναμένεται το επόμενο διάστημα να γίνουν γνωστές και οι  λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα γίνεται αυτή η διαδικασία.


Παράλληλα η εταιρεία ετοιμάζει και άλλες δράσεις, όπως διαγωνισμό για εκχώρηση για διαφήμιση όλα τα οχήματα του Μετρό, του Τραμ και του Ηλεκτρικού, αλλά και ενοικίαση των πάνελ που βρίσκονται στους σταθμούς.



Προβλήθηκε 996 φορές
Kυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας λόγω της ορκωμοσίας του Προέδρου της Δημοκρατίας

H ΕΛΑΣ απευθύνει έκκληση στους οδηγούς για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να μη χρησιμοποιούν αύριο (13/3) τους δρόμους περιμετρικά της Πλατείας Συντάγματος