Δύο νέες κοινωνικές υπηρεσίες στο Δήμο Ηλιούπολης.

Εντός των τειχών 14 Φεβρουαρίου 2015

ΤΗΛΕΙΑΤΡΙΚΗ
Το σύστημα Τηλεϊατρικής θα υποστηρίζεται από 2 φορητούς ΤΗΛΕ-καρδιογράφους με δυνατότητα αποστολής σήματος εξ? αποστάσεως χωρίς να απαιτείται η μετακίνηση του εξυπηρετούμενου. Το σήμα θα παραλαμβάνεται από ειδικό καρδιολογικό κέντρο συμβεβλημένο με τον φορέα και αυτομάτως την ίδια στιγμή θα γίνεται η πρώτη διάγνωση και θα δίνονται οδηγίες στον νοσηλευτή. Η υπηρεσία είναι 24ωρης βάσης και για απεριόριστο αριθμό ιατρικών παρεμβάσεων και περιλαμβάνει την εκπαίδευση και την αμοιβή των χειριστών που θα αναλάβουν τον χειρισμό του καρδιολογικού μηχανήματος και θα είναι υπεύθυνοι γι? αυτό. Τα ιατρικά μηχανήματα θα ανήκουν στην ιδιοκτησία του φορέα που θα αναλάβει το πρόγραμμα όπου θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας του όλου προγράμματος.

 

ΤΗΛΕΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ? ΤΗΛΕΦΡΟΝΤΙΔΑ
Θα αναπτυχθεί σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης για νοσηλευτική-ιατρική παρέμβαση με σύστημα Τηλεειδοποίησης (ειδικού τηλεφώνου) σε ένα πληθυσμό 110 ατόμων της τρίτης ηλικίας που χρήζουν ειδικής ανάγκης παρακολούθησης όλο το 24ωρο χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν οι εξυπηρετούμενοι, παρέχοντας το αίσθημα ασφάλειας και ανεξαρτησίας στους εξυπηρετούμενους.

 

Προς τον σκοπό αυτό θα γίνει σύνδεση των ωφελουμένων με σύστημα τηλεειδοποίησης οι οποίοι θα συνδέονται με:

 

? συγγενή ή φιλικό πρόσωπο κατά προτίμηση σε κοντινή απόσταση
? κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό το οποίο θα γνωρίζει το ιατρικό των ωφελουμένων και θα κάνει τις απαραίτητες ενέργειες
Τα μηχανήματα τηλεφροντίδας (ειδικό τηλέφωνο) θα ανήκουν στην ιδιοκτησία του φορέα που θα αναλάβει το πρόγραμμα όπου θα έχουν την ευθύνη της λειτουργίας του όλου ιατρικού-νοσηλευτικού προγράμματος.


Ανά πάσα στιγμή ο ηλικιωμένος πατά μια φορά το κόκκινο κουμπί, το οποίο φοράει στο λαιμό ή στον καρπό του.

 

Η βασική συσκευή, που έχει συνδεθεί με το τηλέφωνο του ηλικιωμένου, ενεργοποιείται αυτόματα δίνοντας σήμα στον αρμόδιο διαχείρισης κλήσεων. Κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, που έχει άμεση πρόσβαση στο ιατρικό του ιστορικό, ανταποκρίνεται άμεσα σε οποιαδήποτε ανάγκη ή επιθυμία του. Ακόμα και αν ο ηλικιωμένος δεν είναι σε θέση να απαντήσει, το εκπαιδευμένο προσωπικό στέλνει αμέσως βοήθεια (κάποιο γείτονα, μέλος της οικογένειάς του, Άμεση Δράση, Πυροσβεστική).

Προβλήθηκε 1133 φορές