Το μεσιτικό CRM δεν είναι κάτι καινούργιο στο πεδίο του real estate. Λόγω της λειτουργικότητάς του έχει καθιερωθεί ήδη ως το go-to εργαλείο ενός επαγγελματία μεσίτη, αφού διευκολύνει την καθημερινότητά του. Ο κλάδος του real estate είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς στην αγορά, και γι’ αυτόν τον λόγο τα λάθη όχι απλά δεν συγχωρούνται, αλλά αποτελούν σημαντικό ανάχωμα σε όποιο περαιτέρω βήμα.
Πώς όμως το μεσιτικό CRM αποτρέπει τους επαγγελματίες του χώρου από το να κάνουν λάθη στη δουλειά τους; Αυτό θα το μάθουμε, αφού γνωρίσουμε λίγο καλύτερα το πρόγραμμα αυτό.
1. Μεσιτικό CRM: Ένας ορισμός
Το CRM είναι στην ουσία ένα πρόγραμμα μεσιτικό https://www.ilist.gr/ που περιλαμβάνει όλες τις αναγκαίες εργασίες που πρέπει να εκτελέσει ένας μεσίτης μέσα στη μέρα του. Ακριβώς λόγω του ότι οι εργασίες αυτές, αν και μπορεί να είναι από μικρής μέχρι και μεγαλύτερης σημασίας, πρέπει να γίνουν όλες, το μεσιτικό CRM έχει ως αποστολή του τη διεκπεραίωση όλων.
2. Ποιες εργασίες καλύπτει;
Υπάρχουν διάφορα «πακέτα» μεσιτικού CRM, με τα βασικά να περιλαμβάνουν παντός είδους υπενθυμίσεις, ημερολόγιο, ομαδοποιήσεις επαφών, δημιουργία αρχείου για κάθε πελάτη, ευκολία στην επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη, αλλά και ό,τι αφορά την καταχώρηση ενός ακινήτου στην πλατφόρμα σας. Αυτές οι εργασίες για να γίνουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, εκτελούνται εντός του εργαλείου αυτού, που άλλωστε είναι εξειδικευμένο για το επάγγελμα του μεσίτη.
3. Και τι κερδίζει κανείς από αυτό;
Αν υπάρχει περίπτωση να μην έχετε πειστεί ακόμα για τη χρησιμότητα του μεσιτικού CRM, τότε πρέπει να δούμε κατευθείαν τα οφέλη του. Αρχικά, η επιλογή σας να το χρησιμοποιήσετε δείχνει ότι είστε up-to-date. Η χρήση του θεωρείται δεδομένη, ενώ η έλλειψή του είναι και μια ένδειξη έλλειψης επαγγελματισμού. Μια και θεωρείται ένα σίγουρο εργαλείο για να έχει ένας μεσίτης, το μεσιτικό CRM είναι ευρέως διαδεδομένο και στην περίπτωση που δεν το διαθέτετε, σας αφαιρούνται «πόντοι» αξιοπιστίας.
Διαβάζοντας αυτό το κείμενο, έχετε ήδη καταλάβει ότι το μεσιτικό CRM αυξάνει την παραγωγικότητά σας. Όσο δεν αναλώνεστε σε μικρές και αναγκαίες καθημερινές εργασίες, μπορείτε να επενδύσετε τον κερδισμένο χρόνο σας σε δικτύωση με δυνητικούς πελάτες, αλλά και σε περαιτέρω εξυπηρέτηση κι επικοινωνία με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Συνεπώς, εκτός από παραγωγικότητα κερδίζετε και χρόνο για τα πιο δημιουργικά κομμάτια της εργασίας σας.
Χρόνος, κύρος και παραγωγικότητα είναι οι έννοιες - κλειδιά που κάνουν τη δουλειά σας πιο προσοδοφόρα. Αφού ο στόχος σας είναι το κέρδος σε κάθε επίπεδο, γιατί να μην το διεκδικήσετε;