Όταν ο Γκαμπριέλ Φρανσουά Ντογέν θεώρησε πρόστυχο να ζωγραφίσει έναν πίνακα στον οποίο θα απεικονιζόταν ο παραγγελιοδότης του, βαρόνος Λουί Γκιγιόμ Μπαγέ, να κοιτάζει κάτω από τη φούστα της ερωμένης του, ο εκ των μετρ του στυλ ροκοκό Ζαν Ονορέ Φραγκονάρ αποφάσισε να δεχτεί.
Κι η «Κούνια» του (1767) τον ανέδειξε σε έναν από τους πλέον δημοφιλείς και καλοπληρωμένους ζωγράφους της εποχής του.
Ο Φραγκονάρ κατάφερε μέσα από τον πίνακά του να δείξει όσα λέγονταν πίσω από τις κλειστές πόρτες.
Μια γυναίκα που μπορεί να αναδειχθεί κυρίαρχη του ερωτικού παιχνιδιού εκσφενδονίζοντας παιχνιδιάρικα το γοβάκι της – το αγαλματίδιο του έρωτα στον κήπο δεν αφήνει αμφιβολίες περί τούτου.
Και δεν πρόκειται για έναν τυχαίο ερωτιδέα, αλλά για εκείνον που φιλοτέχνησε ο Ετιέν Μορίς Φαλκονέ για τη Μαντάμ ντε Πομπαντούρ, την ερωμένη του Λουδοβίκου ΙΕ’.
Το υψωμένο χέρι του εραστή έχει ερμηνευθεί ως εκτεταμένο φαλλικό σύμβολο, ενώ το ερωτικό τρίγωνο συμπληρώνει ο κρυμμένος άνδρας που τραβά τα σχοινιά της κούνιας και ενδεχομένως είναι ο σύζυγός της.