Διάκριση για τον Δήμο Ηλιούπολης στα ''Best City Awards 2023''

Εντός των τειχών 17 Ιανουαρίου 2023

Άλλη μια διάκριση ήρθε για τον Δήμο Ηλιούπολης για την καινοτομία και τις καλές πρακτικές σε επίπεδο Αυτοδιοίκησης σε πανελλαδικό επίπεδο. 


Στη φετινή απονομή των «Best City Awards» «η Φωνή του Δημότη - Ένα νέο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και Δημοτών» απέσπασε το BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Εφαρμογή ηλεκτρονικής διαβούλευσης» στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας, 16 Ιανουαρίου 2023 στο Αμφιθέατρο «Μιλτιάδης Έβερτ» στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. 

Το βραβείο παρέλαβε ο Δήμαρχος Ηλιούπολης κ. Γιώργος Χατζηδάκης, ο οποίος δήλωσε: «Το όραμά μας είναι κάθε Δημότης να ακούγεται και να διαμορφώνει, μαζί με τον Δήμο, μια καθημερινότητα που εξυπηρετεί τις δικές του ανάγκες. Ευχαριστούμε, επίσης, την ανάδοχο εταιρεία ETURN/e-Satisfaction για την άψογη συνεργασία. Συνεχίζουμε τις προσπάθειες, σε καθημερινή βάση, για την ανάπτυξη του Δήμου μας».  


Τα ετήσια βραβεία «Best City Awards» απονέμονται από την εταιρεία Boussias Communications και φέτος τελούνται υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, με τη συμμετοχή των Περιφερειών Αττικής και Θεσσαλίας, για να επιβραβεύσουν την καινοτομία και την ποιότητα ζωής στις ελληνικές πόλεις.  

Τί είναι «η Φωνή του Δημότη» 

Ένα Ψηφιακό Εργαλείο που μετρά την ικανοποίηση των Δημοτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες/δράσεις του Δήμου, με την αποστολή ερωτηματολογίων (μέσω SMS, Viber ή και email) μετά από κάθε επαφή με την εκάστοτε υπηρεσία/δράση (ΚΕΠ, Δημοτική Πισίνα, Καθαριότητα/Κάδους, Ανακύκλωση, Προσβασιμότητα σε ΑμεΑ κλπ. 

Η πλατφόρμα μετράει και αξιολογεί όλες τις δράσεις του Δήμου και συγκεντρώνει δεδομένα προς δράση/βελτίωση της καθημερινότητας των Δημοτών, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στη δημιουργία ενός φάρου που θα εμπνέει τις υπηρεσίες του Δήμου να γίνουν ακόμα πιο φιλικές. 

Η αξιολόγηση των υπηρεσιών του Δήμου αφορά στην αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, την ταχύτητα διεκπεραίωσης, τη χρηστικότητα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και την ικανοποίηση των αιτημάτων των κατοίκων, ενώ στόχος της δράσης είναι να καταγράψει το επίπεδο εξυπηρέτησης από τις υπηρεσίες και το προσωπικό, καθώς και να υπάρχει αποτελεσματικότερος σχεδιασμός της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου. 

Προβλήθηκε 408 φορές