Η 2η εκδήλωση του "Αυτοδιοικητικού Φόρουμ Ηλιούπολης" πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και πολλοί συμπολίτες μας είχαν την ευκαιρία να ακούσουν πολλές από τις πτυχές του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Ηλιούπολης.
Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι η Ηλιούπολη έχει ένα συνεκτικό ΣΒΑΚ, το οποίο αποτελεί το γενικό, στρατηγικό εργαλείο για την προσέλκυση χρηματοδοτήσεων, αλλά οι πράξεις εφαρμογής θα καθορίσουν την Ηλιούπολη τις επόμενες δεκαετίες.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα προβλήματα κυκλοφοριακού φόρτου και στάθμευσης, τα οποία θα ενταθούν εκθετικά με την εξέλιξη των εργασιών στο Ελληνικό.
Σίγουρα οι λύσεις οι οποίες θα προταθούν στις πράξεις εφαρμογής θα προωθούνται με την ταυτόχρονη επίλυση των προβλημάτων, χωρίς να δημιουργούνται αδικίες και ανά περιοχή. Δηλαδή πολύ απλά δε θα διώχνουμε τα αυτοκίνητα από μία περιοχή και να φορτώνουμε μια άλλη.
Η βιώσιμη αστική κινητικότητα και η βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και οι απαραίτητες πράξεις εφαρμογής τους στο πεδίο θα περιέχουν ως βασική παράμετρο την κοινωνική δικαιοσύνη και τη λογική προσέγγιση.
Έχουμε φτάσει να θεωρούμε το λογικό και το δίκαιο ζητούμενα.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους τρεις εξαιρετικούς ομιλητές:
τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου Στάθη Σταθόπουλο
τον Πρόεδρο του Αναπτυξιακού Οργανισμού ΟΤΑ της Περ. Αττικής Νίκο Παπαγεωργίου
τον Αναπληρωτή Καθηγητή Συγκοινωνιακής Τεχνικής, πρώην Πρόεδρο του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδος και μελετητή του ΣΒΑΚ Ηλιούπολης Κώστα Κεπατσόγλου.