Ο Δήμαρχος, στην προσπάθεια του να καλύψει τα λάθη και τις άστοχες ενέργειές του στον χειρισμό σοβαρών θεμάτων όπως του Κέντρου Υψηλής Τάσης (ΚΥΤ Ηλιούπολης-Αργυρούπολης), του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) και του διαδημοτικού κοιμητηρίου, θέλει να προσβάλει νομικά τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) για τον Υμηττό και το επερχόμενο Π.Δ, όμως το μόνο που καταφέρνει είναι να προσβάλλει την αντίληψη και την κρίση των δημοτών της Ηλιούπολης.
Στο δημοτικό συμβούλιο στις 8/7/2020 ο «δημοκράτης» Δήμαρχος ζητούσε από τους δημοτικούς συμβούλους να προστατεύσουν το δημοτικό συμβούλιο από την παρουσία του επικεφαλής της παράταξης κ. Γαβριήλ Αραμπατζή. Με την προχειρότητα , την αφερεγγυότητα και την ασυνέπεια που τον διακρίνουν, αναρωτιόμαστε με τη σειρά μας με ποιο τρόπο θα προστατευτεί η Ηλιούπολη και οι κάτοικοί της από τη δική του παρουσία και τις αμφιλεγόμενες τακτικές του.
Ο Δήμαρχος απέστειλε στις 14/8/20 έγγραφο με τις απόψεις του σχετικά με τη ΣΜΠΕ για τον Υμηττό, χωρίς να έχει γίνει ουσιαστική συζήτηση με την κοινωνία, με φορείς πολιτών και δημοτών.
1) Ο Δήμαρχος εμφανίζεται για μια ακόμη φορά ασυνεπής. Στην έκτακτη συνεδρίαση στις 18/7/20 είχε ανακοινώσει την αποστολή, ύστερα από 2 εβδομάδες, στους επικεφαλής των παρατάξεων εγγράφου με τα επιχειρήματα της νομικής και της τεχνικής υπηρεσίας σχετικά την ΣΜΠΕ. Επιπλέον είχε ανακοινώσει τη σύγκλιση της διαπαραταξιακής επιτροπής , η συγκρότηση της οποίας αποφασίστηκε στις 18/7/20 , εντός μίας εβδομάδας. Τίποτα από αυτά δεν έγινε, τονίζοντας για άλλη μία φορά την ΑΣΥΝΕΠΗ, ΑΦΕΡΕΓΓΥΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΑΝΗ ΣΤΑΣΗ του Δημάρχου.
2) Ο Δήμαρχος δε ζητάει απόσυρση της ΣΜΠΕ για τον Υμηττό, όπως διατεινόταν κατά την έκτακτη συνεδρίαση στις 18/7/20, πιθανώς γιατί αυτά που έλεγε στη συνεδρίαση δεν είχαν βάση και ήταν άτοπα .
3) Ο Δήμαρχος περιορίζεται σε ιστορικές αναφορές και σε κατάθεση απόψεων, σε μία απλή, δηλαδή, «έκθεση ιδεών», αφού δε ζητάει την απομάκρυνση του ΚΥΤ , όπως έχει αποφασιστεί σε όλα τα δημοτικά συμβούλια. Παράλληλα κάνει γνωστή την ύπαρξη δύο κέντρων υψηλής τάσης 150ΚV , και όχι ενός όπως ήταν γνωστό στους περισσότερους μέχρι σήμερα. Άρα ήδη μιλάμε για δυο ΚΥΤ στην περιοχή.
4) Σχετικά με το ΣΜΑ , αναφέρεται στο γεγονός του μικρού χρονικού διαστήματος των 3 ετών για την προσωρινή νομιμοποίηση του και φαίνεται να ελπίζει σε μια διαιώνιση της προσωρινής νομιμοποίησης , προβάλλοντας την αδυναμία εξεύρεσης εναλλακτικού χώρου μεταφοράς του. Η επιλογή ένταξης του γκαράζ στον συνολικά χαρακτηριζόμενο χώρο ως ΣΜΑ μάλλον δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα, θα ήταν καλύτερο να περιοριζόταν στον πραγματικό και πολύ μικρότερο χώρο του υπάρχοντος ΣΜΑ. Καμία αναφορά δε γίνεται για τη Δημόσια διαβούλευση για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων που τρέχει και λήγει στις 22 Αυγούστου.
5) Ο Δήμαρχος στο έγγραφο του δεν κάνει καμία αναφορά στο θέμα του κοιμητηρίου , αφού στην ουσία αποδέχεται σιωπηρά τα προβλεπόμενα στη μελέτη για τη δημιουργία διαδημοτικού κοιμητηρίου, υποδεικνύοντας μόνο τυπικές διορθώσεις σε λάθη διατύπωσης.
Η επιστολή του προϊσταμένου της νομικής υπηρεσίας προκαλεί εύλογους προβληματισμούς σχετικά με τη συνεργασία της δημοτικής αρχής με τη Νομική Υπηρεσία. Είχε ρωτήσει ο Δήμαρχος τη γνώμη της , πριν κάνει τις βαρύγδουπες προτάσεις για την πραγματοποίηση δημοψηφίσματος για τη δημιουργία διαδημοτικού κοιμητηρίου; O προϊστάμενος της Νομικής Υπηρεσίας φαίνεται να έχει αντίθετη άποψη. Δυστυχώς οι δημοτικοί σύμβουλοι πληροφορήθηκαν την επιστολή της νομικής υπηρεσίας από τοπικά site και μέσω θεσμικής οδού.
Το δημοτικό συμβούλιο έχει εκλεγεί ώστε να εργαστεί για το καλό της πόλης μας. Οι σπασμωδικές κινήσεις του Δημάρχου εκθέτουν όλο το συμβούλιο και, δυστυχώς, υπονομεύουν τον ρόλο της Ηλιούπολης στη λήψη αποφάσεων για ζωτικής σημασίας θέματα της ευρύτερης περιοχής.