Ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, εξήγησε γιατί επέλεξαν να μην σταλεί μήνυμα μέσω του ευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης 112 για την φωτιά στον Υμηττό.
Μιλώντας στον Θέμα 104,6 ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, είπε οτι τα μηνύματα μέσω του 112 στέλνονται σε ακραίες καταστάσεις και στην περίπτωση του Υμηττού κρίθηκε ότι δεν υπήρχε λόγος να πανικοβληθεί ο κόσμος.
Όπως είπε: «Η άμεση ενημέρωση έγινε σε επίπεδο δημάρχων. Δεν χρειάστηκε να στείλουμε μήνυμα από το 112. Δεν χρειάστηκε να πανικοβάλουμε τον κόσμο.
Το 112 αφορά ακραίες καταστάσεις και σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές.
Δεν θα δημιουργούσαμε πανικό στον κόσμο στις 4 το πρωί.
Από τη στιγμή που παρακολουθούσαμε από κοντά, πρώτα γίνονται όλα όσα πρέπει και αν για οποιοδήποτε λόγο φτάσουμε σε οριακές καταστάσεις, τότε ενεργοποιείται το 112».
Κυριάκος Πιερακκάκης: Η Πολιτική Προστασία αποφασίζει
Από την πλευρά του ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης δήλωσε οτι το μήνυμα μέσω 112 το αποφασίζει η ΓΓ Πολιτικής Προστασίας:
«Η ΓΓΠΣ είναι η μόνη αρμόδια Αρχή να χειριστεί το σύστημα, εμείς το αναπτύξαμε σε συνεργασία με τους ειδικούς, αυτή αποφασίζει.
Και αυτό είναι το σωστό, ο ειδικός πρέπει να αποφασίζει σε ποιους πρέπει να στείλει το μήνυμα, πώς πρέπει να φτάσει και ποιο είναι αυτό, επέλεξαν να το κάνουν με πιο παραδοσιακά μέσα», επισήμανε ο υπουργός.
Πηγή: iefimerida.gr