Ενωτικό Αυτοδιοικητικό Κίνημα Ηλιούπολης : Τα προβλήματα της Αγίας Μαρίνας

Εντός των τειχών 03 Οκτωβρίου 2018

ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

1. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ - ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ
2. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
3. ΛΑΪΚΗ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ -ΔΙΓΕΝΗ

Αγία Μαρίνα. Μια περιοχή πολύπαθη με κάτι χιλιάδες κατοίκους η οποία παράλληλα είναι αποκομμένη από το κέντρο της Ηλιούπολης.

Η έξοδος προς την κεντρική πλατεία γίνεται από τις οδούς Σαράφη & Σπύρου Μήλιου η οποία καταλήγει και αυτή στη Σαράφη.

Το τραγικό της υπόθεσης εκτός του ότι επί της ουσίας η κατάληξη είναι ένας δρόμος (Σαράφη) σε διασταύρωση με τη λεωφόρο Ειρήνης κεντρικός δρόμος με μεγάλη κυκλοφορία, γίνεται εστία κινδύνου για πεζούς και αυτοκίνητα. Όποιος προλάβει, νόμιμα ή όχι περνάει. Μονίμως το κενό στο διάζωμα κατειλημμένο από δύο αυτοκίνητα με κατεύθυνση προς την κεντρική πλατεία, οι πεζοί χωρίς διάβαση σήμανση.

Επιπλέον δεν έχει δοθεί προτεραιότητα στις οδούς Χρυσοστόμου Σμύρνης και Περικλέους, κάθετους στη Σαράφη οι οποίες δεν εξυπηρετούν πάνω από 80 σπίτια περίπου και ναι μεν παλαιότερα όπου το σκεπτικό ήταν να φεύγουν γρηγορότερα τα αυτοκίνητα από την Κατεχάκη εκτός πόλης, όμως η παρέμβαση επί της Παναγούλη στην αρχή της αρχή της Χρυσοστόμου Σμύρνης όπου πλέον τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να εισέλθουν στη Χρυσοστόμου Σμύρνης οδηγούνται πλέον αναγκαστικά επί της Σαράφη. Το σκεπτικό δεν θα έπρεπε να είναι το ίδιο;

Γιατί θα πρέπει να υπάρχουν 2 STOP (Περικλέους & Σμύρνης) συνεχόμενα;. Όσο για την είσοδο στην Αγία Μαρίνα μένει μόνο η Ποσειδώνος και η Ιωαννίνων που κάνεις κύκλο για να βρεις την Τσαμαδού Λεωφορειακός δρόμος το δε Σάββατο λαϊκή. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται από Κιντή διαχρονικά και κανένας από τους μετέπειτα Δημάρχους δεν το άγγιξε.

ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ-ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Ο κεντρικός δρόμος της Αγίας Μαρίνας έχει νησίδα στη μέση του δρόμου. Όμως το τμήμα από την Βολλισού έως και την Γληνού δεν έχει νησίδα. Παρ’ ότι θεωρείται κέντρο της Αγίας Μαρίνας, εκκλησία, Super Market, καταστήματα, 2 στάσεις λεωφορείου το αποτέλεσμα είναι αν είσαι πεζός παίζεις κορώνα γράμματα τη ζωή σου για να περάσεις απέναντι εκατέρωθεν (Τρίτη ηλικία, παιδιά, ΑΜΕΑ κλπ).

Δεν μιλάω για την εκκλησία, τόπος συνάθροισης πολλών κατοίκων, ιδίως Κυριακές και εορτές. Το ότι υπάρχει στροφή με μηδενική ορατότητα στην εκκλησία μεγεθύνει το πρόβλημα.

Πρέπει να θρηνήσουμε θύματα για να παρέμβουμε;

Το πρωί δε μπροστά στο Super Market τις καθημερινές τα φορτηγά που ξεφορτώνουν εμπορεύματα αφήνουν μια λωρίδα κυκλοφορίας για τις δυο κατευθύνσεις. Κάτι δεν πρέπει να γίνει;

ΛΑΙΚΗ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ

Αν μιλάμε για υποβάθμιση μιας περιοχής αυτή είναι η Αγία Μαρίνα. Όλοι οι δήμαρχοι αρνήθηκαν να δουν βασικά προβλήματα της περιοχής.

Ένα από αυτά είναι το πρόβλημα της λαϊκής που γίνεται ημέρα Σάββατο. Αν και εναλλασσόμενη ανά 4 μήνες γίνετε σε μια ακτίνα 500 μέτρων Τσαμαδού, Πατριάρχου, Σαράφη, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Σπ. Μήλιου κλπ αντιλαμβάνεστε ότι οι κάτοικοι της Αγ. Μαρίνας ημέρα Σάββατο & ιδιαίτερα των δρόμων που οδηγούν στη λαϊκή και των καθέτων σε αυτή είναι αδύνατο να κινηθούν λόγω πληθώρας αυτοκινήτων.

Αυτοί οι κάτοικοι δεν δικαιούνται να κάνουν τις αγορές τους και να έχουν πρόσβαση στα σπίτια τους; Όσοι δε κατοικούν από το φανάρι της Διγενή και Πατριάρχου προς τη Διάνα είναι αναγκασμένοι να παρανομούν κάθε Σάββατο και όχι μόνον.

Είναι ο μοναδικός δρόμος για την πρόσβαση στα σπίτια τους.

Όμως όταν υπάρχει η λαϊκή δεν δίνεται η δυνατότητα να στρίψει αριστερά όταν έρχεσαι από πλατεία Ανεξαρτησίας-Δημοκρατίας.
Νομίμως πρέπει να φτάσεις στην εκκλησία και πιο πέρα για αναστροφή.

Αλήθεια. Ημέρα λαϊκή αν χρειαστεί κάποιος κάτοικος ασθενοφόρο επί της Τσαμαδού είτε ψωνίζει, λόγω μορφολογίας εδάφους δεν είναι δυνατή η πρόσβαση, το άλλο ρεύμα είναι κατειλημμένο.

Κάποιος θα αναρωτηθεί. Που να την πάμε τη λαϊκή. Όλοι διαμαρτύρονται σε πιθανή μεταφορά. Αυτό είναι το επιχείρημα των δημάρχων.

Όμως όταν θέλεις να είσαι και δήμαρχος πρέπει να βρεις και τις λύσεις με όποιο κόστος. Αυτό ισχύει διαχρονικά για όλους τους δημάρχους. Λύσεις πάντα υπάρχουν αρκεί να θέλεις να τις βρεις.

Θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και σε άλλα προβλήματα της ξεχασμένης Α. Μαρίνας αλλά προτιμήσαμε αυτά που θεωρούμε πιο σημαντικά για την ποιότητα ζωής και την ασφάλεια των κατοίκων να αναδείξουμε.

Δημήτρης Πανταζόπουλος
Ενωτικό Αυτοδιοικητικό Κίνημα Ηλιούπολης 

Προβλήθηκε 1433 φορές