Διαβάζω από το κείμενο του κ. Σεφτελή: «Προσωπικά, με προβληματίζει το γεγονός (μίλησα σχετικά στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις10/11/2016), πως η νέα μελέτη προτείνει δυόροφη υπόγεια σήραγγα στην οποία δεν θα επιτρέπεται η διέλευση των οχημάτων βαρέως τύπου (νταλίκες, φορτηγά κ.λπ.) και τα οποία θα συνεχίσουν να διέρχονται από την Ηλιούπολη».
Είναι καθαρό πως η παλαιά μελέτη πρότεινε «ισόγεια» υπόγεια Σήραγγα για όλα τα αυτοκίνητα, μικρά, μεγάλα. φορτηγά.
Έτσι έκλεινε και το θέμα της λεωφόρου Βενιζέλου «λαιμητόμου» της Ηλιούπολης. Η νέα μελέτη προτείνει δυόροφη υπόγεια Σήραγγα στην οποία όμως δεν χωράνε τα φορτηγά! Ένα παράδειγμα από ανάλογες λύσεις ανά τον κόσμο θα βοηθούσε!
Ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν :
Πρώτη ομάδα ερωτημάτων: Πότε και από ποιόν έγινε η πρώτη μελέτη, πόσο κόστιζε, ποιος θα έβαζε τα λεφτά, ποιος θα διαχειριζότανε τη Σήραγγα; Και ένα περιττό ερώτημα: με διόδια;
Δεύτερη ομάδα ερωτημάτων: Γιατί χρειάστηκε να γίνει δεύτερη μελέτη, ποιος την έκανε, γιατί την έκανε, και ποιά είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για τα οποία επελέγη η δεύτερη λύση ; Και ένα περιττό ερώτημα: με διόδια;
Τρίτη ομάδα ερωτημάτων: Τι σημαίνει δυόροφη Σήραγγα, ποια οχήματα θα κυκλοφορούν στο ισόγειο, ποια στο δεύτερο όροφο, και γιατί δεν προβλέπεται και τρίτος όροφος για τα φορτηγά; Με διόδια;
Τελικά τα καινούργια 500.000 Ευρώ για τη καινούργια μελέτη τι «μελετάνε»; Πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν μέχρι τώρα για μελέτες;
Το Μάτι Πίσω από την Πλάτη
29.11.2016