Ο ΣΥΡΙΖΑ, υπερασπιζόμενος το Δημόσιο συμφέρον, καλεί την κυβέρνηση και τους αρμόδιος Υπουργούς, να αποσύρουν άμεσα την Τροπολογία για το λεγόμενο «φιλικό διακανονισμό» μεταξύ Ο.Λ.Π. Α.Ε. – ΣΕΠ Α.Ε. COSCO και επισημαίνει, ότι σε περίπτωση όπου αυτή επικυρωθεί, θα αναζητηθούν ευθύνες για την εφαρμογή της, προς κάθε κατεύθυνση
Η ανακοίνωση Τμήματος Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την κατάθεση Τροπολογίας, για το λεγόμενο «φιλικό διακανονισμό», μεταξύ Ο.Λ.Π. Α.Ε. – ΣΕΠ Α.Ε. COSCO»:
Με αιφνίδια Τροπολογία που κατατέθηκε χθες, στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, η κυβέρνηση, προφανώς αντιλαμβανόμενη ότι ο πολιτικός της χρόνος τελειώνει, φέρνει εσπευσμένα στη Βουλή, τη λεγόμενη συμφωνία του «φιλικού διακανονισμού» μεταξύ Ο.Λ.Π. και COSCO.
Μια συμφωνία, προπομπός της ιδιωτικοποίησης στα κινεζικά συμφέροντα, που αναιρεί ακόμα και τα ελάχιστα οφέλη που εξασφάλιζε η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης, για το Ελληνικό Δημόσιο και τον Ο.Λ.Π., παρακάμπτοντας ακόμα και τα προαπαιτούμενα του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Η συμφωνία αυτή, καθώς και η επικείμενη ιδιωτικοποίηση, είναι απόλυτα βλαπτική για την πόλη του Πειραιά, για την οικονομία, καθώς και για τη στρατηγική της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης της χώρας.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι με αυτόν τον τρόπο η COSCO, από παραχωρησιούχος, μεταβάλεται σε ουσιαστικό κύριο του λιμανιού, ενώ ταυτόχρονα, υποτίθεται, ότι «τρέχει» μια διαδικασία ενός διεθνή διαγωνισμού, για την πώληση του 67% του μετοχικού πακέτου του Ο.Λ.Π., για την οποία τίθεται το ερώτημα, αν υπάρχει πλεόν σκοπιμότητα!
Το Λιμάνι του Πειραιά, καθώς και όλα τα λιμάνια, αποτελούν νευραλγικά κέντρα για την οικονομία και τα συμφέροντα της χώρας.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, υπερασπιζόμενος το Δημόσιο συμφέρον, καλεί την κυβέρνηση και τους αρμόδιος Υπουργούς, να αποσύρουν άμεσα την Τροπολογία και επισημαίνει, ότι σε περίπτωση όπου αυτή επικυρωθεί, θα αναζητηθούν ευθύνες για την εφαρμογή της, προς κάθε κατεύθυνση.
Το λιμάνι του Πειραιά δεν πωλείται!
https://left.gr